0

طراحی جدیدی از ماژول دوربین‌های عقب آیفون 16 پرو فاش شد

طراحی جدیدی از ماژول دوربین‌های عقب آیفون 16 پرو فاش شد
بازدید 18

[ad_1]

پروسه توسعه محصولات اپل اغلب با بررسی گزینه‌های طراحی متعدد انجام می‌شود. حال شایعات طراحی جدیدی از دوربین‌های عقب آیفون 16 پرو نشان می‌دهند.

طبق افشاگری‌های انجام شده، به نظر می‌رسد آیفون 16 پرو و پرو مکس در حال گذراندن پروسه توسعه هستند و برخی از پیش‌نمونه‌ها طراحی دوربین‌های عجیبی را نشان می‌دهند.

هفته گذشته، طراحی ماژول دوربینی فاش شد که شبیه به یک اسپینر بود. حال نیز یک لیک جدید منتشر شده و نشان می‌دهد که احتمال دارد ماژول دوربین آیفون‌ 16 پرو مثلثی باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی جدیدی از ماژول دوربین‌های عقب آیفون 16 پرو فاش شد

ظاهر ماژول دوربین iPhone 16 Pro که در افشاگری جدید لو رفته، شباهت عجیبی به ماشین اصلاح صورت دارد.  ماجین بو (Majin Bu)، یک منبع قابل اعتماد با اشاره به منابع ناشناسش، این طراحی را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است.

طراحی جدیدی از مدل دوربین‌های عقب آیفون 16 پرو فاش شد

طبق گفته منبع اطلاعاتی، این فرم مثلثی می‌تواند برای جا دادن دوربین‌های بزرگ‌تر و یا لنزهای بیشتر یک انتخاب مناسب باشد.

علاوه بر واریانت‌های ممکن برای برآمدگی دوربین عقب، احتمالا آیفون 16 پرو دارای یک لنز تله‌فوتوگرافی بهبود یافته خواهد بود.

حتی ممکن است مدل پرو مکس آیفون 16 یک حسگر اصلی بزرگ‌تر نسبت به آیفون 15 پرو مکس داشته باشد. یکی از گزینه‌های احتمالی، سنسور Exmor IMX903 شرکت سونی است. با این حال، شایعه نشان می‌دهد که حداکثر رزولوشن دوربین مانند مدل‌های نسل فعلی 48 مگاپیکسل خواهد بود.

شایان ذکر است که اپل معمولا پیش از اینکه تصمیم بگیرد کدام طراحی را برای گوشی جدیدش به‌کار گیرد، مجموعه زیادی از پیش‌نمونه‌ها را بررسی می‌کند.

بنابراین هیچ اطمینانی وجود ندارد که از این طراحی برای مدل‌های آیفون 16 پرو و پرومکس استفاده شود و باید این طراحی را در حد یک احتمال پذیرفت و منتظر اخبار جدیدتر و معتبرتر در این خصوص ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره‌ی این طراحی ماژول دوربین‌های آیفون 16 پرو و پرومکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina



[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید