0

طراحی تکراری iPhone SE 2022

طراحی تکراری iPhone SE 2022
بازدید 175


شایعات قبلی حاکی از آن بود که آیفون SE (2022) با طراحی متفاوت عرضه خواهد شد؛ اما گزارش جدید این شایعه را رد می‌کند. این دستگاه همان طراحی آیفون 8 سال پیش، یعنی مدل 2017 را دارد و مشابه مدل قبلی آیفون SE (2020) است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gizchina، اپل دوباره سری آیفون SE را در سال 2020 احیا کرد و این گوشی با طراحی بسیار مشابه به iPhone 5s با برخی مشخصات ارتقا یافته عرضه شد.

این دستگاه همچنین به دلیل قیمت مناسب به خوبی به فروش می‌رفت. به همین دلیل، اپل در حال برنامه ریزی برای تولید نسخه‌ی سوم آیفون SE است و طبق گزارش‌ها طراحی آن تغییری نداشته است.

این خبر برای کسانی که منتظر تغییرات عمده در طراحی آیفون کامپکت امسال هستند، خبر بدی است. با وجود این طراحی‌های تکراری و قدیمی، آیفون SE همچنان به فروش می‌رسد؛ زیرا ارزان ترین گزینه برای خرید یک آیفون است. علاوه بر این، این مدل با فناوری اتصال 5G عرضه می‌شود.

اگر طرحی مدرن‌تری می‌خواهید، منتظر آیفون SE (2024) باشید

ادعای جدید از افشاگر بسیار قابل اعتماد اپل، Dylan (@dylandkt) منتشر شده که نشان می‌دهد گزارش‌های قبلی در مورد آیفون SE 3 با طراحی مشابه آیفون XR/11 با اندازه صفحه نمایش کمی کوچکتر، در واقع درباره‌ی مدل سال 2024 است.

در سال جاری، اپل تنها یک آیفون SE با اتصال 5G عرضه خواهد کرد. البته این مدل مشخصات ارتقا یافته‌ای دارد، با این حال، طراحی مشابه مدل 2020 خواهد داشت.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید