0

طراحی آنر Magic 6 پرو فاش شد؛ نمایشگر زیبا و خمیده! [+ تصویر]

طراحی آنر Magic 6 پرو فاش شد؛ نمایشگر زیبا و خمیده! [+ تصویر]
بازدید 23

[ad_1]

شرکت آنر امروز با انتشار تصویری در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو، از طراحی آنر Magic 6 پرو پرده برداشت. این گوشی از نمایشگر خمیده با حاشیه‌های نازک برخوردار خواهد بود.

شرکت آنر در طول رویداد دو روزه‌ای که در 10 و 11 ژانویه 2024 برگزار می‌کند از گوشی‌های هوشمند سری Magic 6 و رابط کاربری Magic OS 8.0 رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که سری مجیک 6 آنر شامل دو مدل پایه و پرو و مدل اختصاصی ​​پورشه دیزاین باشد. تا به امروز اطلاعات زیادی درباره این گوشی‌های هوشمند به بیرون درز پیدا کرده و اکنون نیز طراحی و نمای جلویی آنر Magic 6 Pro با انتشار تصاویری توسط Honor در شبکه اجتماعی ویبو، فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی آنر Magic 6 پرو

تصویری که از طریق اکانت رسمی شرکت آنر در شبکه اجتماعی ویبو از گوشی Honor Magic 6 Pro منتشر شده، یک صفحه نمایش با حاشیه‌های فوق‌العاده نازک و یک سوراخ پانچ کپسولی را نشان می‌دهد. این دستگاه از چهار طرف لبه‌های خمیده‌ای دارد و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا آن در سمت راست قرار گرفته‌اند. این احتمال وجود دارد که این گوشی در واقعیت نسبت به تصویر از طراحی باریک‌تری برخوردار باشد.

آنر Magic 6 پرو
طراحی آنر Magic 6 پرو

در گذشته نیز یک تصویر زنده از آنر مجیک 6 پرو منتشر شده بود. این تصویر یک جزیره دوربین برجسته دایره‌ای شکل در پنل پشتی را به نمایش می‌گذاشت که سه سنسور دوربین را به شکل مثلثی در خود جای داده بود.

شایعات حاکی از آن هستند که تنظیمات دوربین این دستگاه شامل یک سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی OV50K، یک لنز تله فوتو پرسیکوپ و یک لنز فوق عریض می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب، قابلیت بازگشایی قفل با چهره 3 بعدی و وضوح 2K برخوردار باشد.

علاوه بر این گفته می‌شود که Honor Magic 6 Pro به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد و از فناوری شارژ ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی خواهد کرد. گواهی 3C این دستگاه نیز پشتیبانی از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی را تایید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره طراحی آنر Magic 6 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید