0

صرافی ارز دیجیتال تلگرام راه‌اندازی شد ؛ با WalletBot آشنا شوید!

صرافی ارز دیجیتال تلگرام راه‌اندازی شد ؛ با WalletBot آشنا شوید!
بازدید 187


صرافی ارز دیجیتال تلگرام در قالب یک ربات راه‌اندازی شد. کاربران با استفاده از این ربات که WalletBot نام دارد، قادر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند.

توسعه‌دهندگان ربات WalletBot اقدام به راه‌اندازی صرافی رمزاری تلگرام نمودند. ربات WalletBot امکان خرید ارزهای دیجیتال با کارت بانکی و همچنین تبادل و انتقال رمزارزها به کیف پول‌های دیگر را میسر می‌کند.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال تلگرام

Wallet Bot به طور رسمی در ماه آپریل راه‌اندازی شد. کاربران تلگرام می‌توانند با استفاده از این ربات اقدام به خریداری توکن TON (توکن بومی تلگرام) نموده و آن را در پیام‌های تلگرامی برای یکدیگر ارسال نمایند.

آخرین بروزرسانی WalletBot امکان فروش ارزهای رمزنگاری شده را از طریق برنامه تلگرام فراهم می‌کند. سرویس‌ صرافی ارز دیجیتال تلگرام ضامن تراکنش‌های کاربران خواهد بود. در صورت عدم توافق بین فروشنده و خریدار، این سرویس روند حل اختلاف را انجام می‌دهد.

این سرویس تحت عنوان “معاملات P2P ناشناس” ارائه می‌شود. کاربران جهت واریز، مبادله یا خرید رمزارز مورد نظر می‌بایست شماره تلفن همراه خود را با ربات به اشتراک بگذارند. طبق بیانیه توسعه‌دهندگان ربات Wallet، کابرانی که مایل به فروش ارزهای دیجیتال هستند، کمیسیونی معادل 0.9 درصد پرداخت خواهند کرد. خریداران نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهند داشت.

ارزهای پشتیبانی شده توسط WalletBot

کاربران صرافی ارز دیجیتال تلگرام جهت فروش توکن‌های خود می‌بایست اعلامیه‌هایی را در برنامه ارسال کنند. خریداران از بین اعلامیه‌های منتشر شده آگهی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. کاربران می‌توانند از ارزهای BYN، UAH، EUR، USD و KZT اقدام به خریداری کریپتوکارنسی‌ها نمایند.

صرافی ارز دیجیتال تلگرام راه‌اندازی شد ؛ با WalletBot آشنا شوید!

به گفته شرکت تلگرام، تون کوین (TON) و بیت کوین (BTC) در دسترس خریداران قرار دارند. تنها رمزارز بومی TON قابلیت انتقال از طریق چت را داراست.

ربات WalletBot مختص کاربران عادی طراحی شده است. کاربران برای استفاده از این برنامه به دانش خاص بلاک چینی احتیاج نخواهند داشت. یکی از نمایندگان بنیاد TON به Blockworks گفت: “بسیاری از خدمات TON مشابه برنامه‌های معمولی است که مردم در حال حاضر به استفاده از آن‌ها عادت دارند”.

با بلاک چین TON آشنا شوید

کاربران تلگرامی بدون خروج از نرم‌افزار قادر به خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود هستند. آن‌ها می‌توانند ارز دیجیتالشان را با یک نام مستعار کوتاه و بدون آدرس کیف پول بلند برای دوستانشان ارسال کنند. از دیگر امکانات WalletBot می‌توان به امکان پرداخت هزینه اشتراک کانال تلگرام مورد علاقه کاربران و همچنین بسیاری از خدمات دیگر اشاره کرد.

بلاک چین TON در ابتدا توسط برادران دوروف، بنیان‌گذاران پیام رسان تلگرام تأسیس شد. تلگرام در گذشته قصد راه‌اندازی توکن رسمی GRAM را داشت، اما کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در سال 2020 از انجام این کار جلوگیری کرد. این کمیسیون تلگرام را مجبور کرد تا 1.2 میلیارد دلار جمع آوری شده برای این پروژه را به سرمایه‌گذاران بازگرداند و همچنین غرامتی معادل 18.5 میلیون دلار بپردازد.

بنیاد TON یک جامعه غیرمتمرکز است که توسط آناتولی ماکوسف (Anatoliy Makosov) و کریل املیاننکو (Kirill Emelyanenko) پس از کناره‌گیری تلگرام از پروژه تأسیس شد. یکی از اهداف اصلی بلاک چین TON ادغام فناوری بلاک چین با اینترنت سنتی است. TON برای پیشبرد این مفهوم اقدام به ایجاد اکوسیستم اختصاصی نموده است. این اکوسیستم شامل DNSها، سایت ها و پراکسی‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال تلگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: blockworks

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید