0

صاحبان سهام عدالت بخوانند؛ واریز دو سود سهام عدالت در اسفند ماه

صاحبان سهام عدالت بخوانند؛ واریز دو سود سهام عدالت در اسفند ماه
بازدید 10

[ad_1]

براساس برخی اطلاعات جمع‌آوری شده، چنانچه تقسیم سود سهام عدالت وارثین تا 10 اسفند 1402 به پایان برسد، واریز دو سود سهام عدالت در اسفند ماه ممکن خواهد بود؛ به این ترتیب بخشی از صاحبان این سهام دو سود جدا دریافت خواهند کرد

با توجه به تعهدات مطابق وعده‌ها، قرار است در آخرین روزهای اسفند، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت به تمامی صاحبان سهام انجام گیرد. در گذشته، واریز سود سهام عدالت به صورت دو مرحله‌ای صورت گرفته و در صورت تداوم این الگو، در هفته آخر سال، حساب‌های دارندگان سهام عدالت به میزان مشخصی شارژ خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

70 درصد سهام تپسی توسط گلرنگ خریداری شد؛ توضیحات مدیرعامل تپسی [+فیلم]

واریز دو سود سهام عدالت در اسفند ماه

مقامات مسئول اعمالی چون مجید عشقی، رئیس سازمان بورس، محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه، و مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در زمینه سهام عدالت، زمان انجام واریز سود سهام عدالت را به عنوان “اواخر سال” اعلام کرده‌اند. اما زمان دقیق انجام این واریز هنوز مشخص نشده و احتمالاً برای دریافت تاریخ دقیق انتقال سود به حساب دارندگان سهام، باید تا اواسط اسفند انتظار کشید.

در سال گذشته، در مرحله دوم، میزان سود واریزی به دارندگان سهام عدالت نسبت به مرحله نخست حدود 17 درصد افزایش یافت. اگر این روند در سال جاری ادامه داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که میزان سود در مرحله دوم حداقل 100 هزار تومان بیشتر از سود مرحله نخست خواهد بود.

در مرحله نخست امسال (23 آذر)، دارندگان سهام عدالت با سبدهای مختلف به ترتیب مبالغ 681 هزار تومان، 736 هزار تومان و 1 میلیون و 385 هزار تومان سود دریافت کردند.

علاوه بر سود مرحله دوم که به تمامی دارندگان سهام عدالت تعلق می‌گیرد، برخی از صاحبان سهام ممکن است در ماه آینده سورپرایز شوند. به تازگی اعلام شده که اگر فرآیند تقسیم سود سهام عدالت وراث تا دهم اسفند به پایان برسد، سود سهام عدالت امسال و سال‌های گذشته به حساب وراث پرداخت خواهد شد.

همانطور که ذکر شد، واریز سود سهام عدالت متوفیان به شرط تکمیل فرآیند تقسیم سود تا دهم اسفند انجام شده و در صورت تحقق این شرط، برخی از دارندگان وراث برگه‌های سهام عدالت خود را در شب عید دو سود جداگانه دریافت خواهند کرد.

درباره مقدار سود سهام عدالت متوفیان تاکنون هیچ اظهارنظر رسمی صورت نگرفته است. با این حال، با توجه به اینکه سود سهام عدالت متوفیان به سود سهام آنها در چند سال گذشته مرتبط است، انتظار می‌رود که مقدار سود به میزان قابل توجهی باشد.

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را درباره‌ی واریز دو سود سهام عدالت در اسفند ماه با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید