0

شیبا اینو یکی از پرسودترین ارزهای دیجیتال طی دو روز گذشته بود

شیبا اینو یکی از پرسودترین ارزهای دیجیتال طی دو روز گذشته بود
بازدید 356


به گزارش CoinMarketCap، شیبا اینو در روزهای اخیر، عملکرد بهتری داشته و به جمع پرسودترین ارزهای دیجیتال اضافه شده است. کندل روزانه این توکن محبوب با 15 درصد سود بسته شد.

مستر بلیط

اکثر ارزهای دیجیتال در چرخه‌های نزولی بازار دچار ریزش قیمتی می‌شوند. شیبا اینو (Shiba Inu) نیز از این قاعده مستثنی نیست. علی‌رغم ریزش شدید Shiba Inu نسبت به سقف تاریخی، این رمزارز در روزهای گذشته عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشته است.

پرسودترین ارزهای دیجیتال روزهای گذشته

بر اساس داده‌های سایت CoinMarketCap، شیبا اینو در لیست دارایی‌های ارزشمندی قرار گرفته که اخیرا، سریع‌ترین رشد را داشته‌اند. این رمزارز طی دو روز گذشته، عملکرد بهتری نسبت به رمزارزهای بزرگ بازار نظیر کاردانو و اتریوم ارائه داده است.

شیبا اینو یکی از پرسودترین ارزهای دیجیتال طی دو روز گذشته بود

دلیل اصلی رشد قوی Shiba Inu، محبوبیت بالای رمزارزهای دارای سرمایه و نقدینگی پایین میان کاربران است. این رمزارزها بازدهی بیشتری در طول جهش‌های کوتاه مدت بازار ارائه خواهند داد.

یکی دیگر از دلایل رشد پرسودترین رمزارزهای اخیر، انجام مکرر عملیات سوزاندن توکن‌هاست. به عنوان مثال، در آخرین عملیات سوزاندن توکن‌های شیبا اینو، حدود 60 میلیون توکن از این میم کوین سوزانده شد. علی‌رغم ارزش دلاری نسبتاً پایین توکن‌های سوزانده شده، این رویداد همچنان توجه زیادی را از سوی معامله‌گران خرده فروش و سرمایه‌گذاران به خود جلب می‌کند.

تحلیل تکنیکال Shiba Inu

شیبا اینو با رشد 12 درصدی در روزهای اخیر، به اولین ناحیه مقاومتی خود در نمودار روزانه رسیده است. این ناحیه می‌تواند در کوتاه مدت مانع رشد بیشتر شیبا اینو یا حتی تغییر روند این میم کوین محبوب شود. مقاومت ذکر شده میانگین متحرک نمایی (EMA) 21 روزه است.

متأسفانه، Shiba Inu با رسیدن به ناحیه 0.00001 دلاری، تقریباً تمام خطوط حمایتی میان مدتی خود را شکست. در حال حاضر میانگین‌های متحرک میان مدتی تنها امید شیبا اینو برای حفظ قیمت فعلی به شمار می‌روند.

پرسودترین رمزارز روزهای اخیر بازار وضعیت مناسبی در نمودار قیمتی چهار ساعته خود دارد. در این نمودار Shiba Inu موفق به شکست اولین ناحیه مقاومتی شده و در حال حرکت به سمت میانگین متحرک نمایی 200 روزه خود است. این ناحیه مقاومتی در قیمت 0.00001 دلار مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرسودترین رمزارز روزهای گذشته بازار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید