0

شیائومی CIVI 2 با اسنپدراگون 7 نسل 1 عرضه می‌شود

شیائومی CIVI 2 با اسنپدراگون 7 نسل 1 عرضه می‌شود
بازدید 126


انتظار داریم که شیائومی CIVI 2 با اسنپدراگون 7 نسل 1 از شرکت کوالکام، تا پایان ماه سپتامبر (مهر ماه) رونمایی شود. در ادامه قصد داریم به ویژگی‌های این گوشی بپردازیم؛ پس با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید.

هم اکنون گوشی هوشمند شیائومی CIVI 2 با اسنپدراگون 7 نسل 1 و سیستم عامل MIUI آماده عرضه است. گفتنیست که این دستگاه رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را قبل از دریافت آپدیت اندروید 13 اجرا می‌کند.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: انفجار گوشی شیائومی در هند منجر به مرگ یک نفر شد!

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی شیائومی CIVI 2 با اسنپدراگون 7 نسل 1

Xiaomi Civi 2 دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این دستگاه همچنین از Dolby Vision High Dynamic Range نیز پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است که این گوشی هوشمند با دوربین سه‌گانه و سیستم شارژ سریع سیمی 67 واتی شیائومی وارد بازار خواهد شد؛ اما هنوز هیچ اطلاعاتی از ظرفیت باتری و همچنین دوربین گوشی شیائومی CIVI 2 با اسنپدراگون 7 نسل 1 ، منتشر نشده است. با این حال پیش‌بینی می‌شود که این گوشی هوشمند دارای دوربین‌های توسعه یافته‌تری باشد.

از بارزترین و مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی می‌توان به طراحی سبک و بدنه نازک آن اشاره کرد. گفته می‌شود که این گوشی از چند ماه گذشته در حال توسعه بوده است. حال با توجه به گرفتن گواهینامه 3C، به نظر می‌رسد که این دستگاه به همراه Redmi 11A به بازار عرضه شود.

دو مدل 2209129SC و 22095RA98C شیائومی اتصال 5G را ارائه می دهند. در حالی که مدل دوم از شارژ 10 واتی و مدل اول از شارژ 67 واتی پشتیبانی می کند. با آنکه مدل 22095RA98C هنوز ناشناخته بوده و هیچ اطلاعاتی از این مدل هنوز فاش نشده است؛ اما احتمال می‌رود این دستگاه همان گوشی مقرون به صرفه با نام Redmi 11A باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد گوشی شیائومی CIVI 2 با اسنپدراگون 7 نسل 1 چیست؟  نظرات خود را با ما درمیان گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizchina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید