0

شیائومی 14 پرو در یک مدل تیتانیومی جذاب به بازار می‌آید

شیائومی 14 پرو در یک مدل تیتانیومی جذاب به بازار می‌آید
بازدید 85

[ad_1]

امروز رویداد غول بزرگ چینی برگزار شد و شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو معرفی شدند. حال این کمپانی اعلام کرده نسخه 14 پرو یک مدل تیتانیومی جذاب نیز دارد.

امروز شیائومی رویداد خود را برگزار کرد و در آن پرچم‌داران خود را معرفی کرد و اعلام کرد که مدل تیتانیومی شیائومی 14 Pro نیز برای طرفداران این برند در راه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شیائومی 14 پرو در یک مدل تیتانیومی جذاب به بازار می‌آید

غول چینی اعلام کرد قصد دارد مدل تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو را با مشخصات یکسان با مدل غیر تیتانیومی عرضه کند. این مدل تنها فریم تیتانیومی دارد و تفاوتی با مدل معمولی 14 پرو ندارد.

این محصول دارای نمایشگر ۶٫۷ اینچی ۱۲ بیتی OLED با لبه‌های خمیده بوده و از حاشیه‌های بسیار باریکی برخوردار است. وضوح این صفحه نمایش 2K بوده از فناوری LTPO پشتیبانی می‌کند و به بیان دیگر نرخ نوسازی را بین یک تا ۱۲۰ هرتز باتوجه به نوع محتوای روی صفحه تغییر می‌دهد.

روشنایی ۳۰۰۰ نیتی نمایشگر از دیگر ویژگی‌های چشم‌گیر شیائومی ۱۴ پرو است. این پرچم‌دار شیائومی از استاندارد HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند و لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ویکتوس ۲ روی آن قرار دارد تا مقاومت بیشتری دربرابر ضربه و خط‌‌ و خش داشته باشد.

شیائومی ۱۴ پرو تیتانیومی تنها یک کانفیگ با حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی دارد. شیائومی قیمت این مدل را ۸۸۸ دلار اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مدل تیتانیومی شیائومی 14 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید