0

شیائومی 14 با دریافت گواهی NBTC به عرضه جهانی نزدیک می‌شود

شیائومی 14 با دریافت گواهی NBTC به عرضه جهانی نزدیک می‌شود
بازدید 28

[ad_1]

گوشی پرچمدار شیائومی 14 آهسته آهسته به زمان عرضه جهانی نزدیک می‌شود. دریافت گواهی NBTC خبر از عرضه این گوشی در تایلند می‌دهد.

اگر به یاد داشته باشید شیائومی در اکتبر 2023، از گوشی‌های سری 14 شیائومی که از دو مدل پایه و پرو تشکیل شده بودند، در چین رونمایی کرد. ظاهرا قرار است که تنها مدل پایه این سری یعنی شیائومی 14 راهی بازار جهانی شود و می‌توان انتظار داشت که معرفی رسمی آن در کنگره جهانی موبایل 2024 اتفاق بیفتد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عرضه جهانی شیائومی 14

به تازگی، نسخه گلوبال شیائومی 14 در مرجع صدور گواهی NBTC با شماره مدل 23127PN0CG ظاهر شده است. این مسئله به عرضه قریب‌الوقوع این گوشی در تایلند اشاره دارد. متاسفانه در این گواهینامه، هیچ یک از مشخصات نسخه جهانی شیائومی 14 فاش نشده اما از آنجایی که این گوشی هوشمند در چین موجود است، از بیشتر مشخصات آن آگاه هستیم.

شیائومی 14
گواهی NBTC شیائومی 14

نسخه چینی Xiaomi 14 دارای یک صفحه نمایش 6.36 اینچی OLED LTPO با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 3000 نیت است که توسط پوشش Corning Glass Victus محافظت می‌شود.

این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به همراه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز شده و از رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 استفاده می‌کند.

تنظیمات دوربین شیائومی 14 شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Light Hunter 900 OIS، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی JN1 و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی JN1 می‌شود. در پنل جلویی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی OV32B برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری 4610 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 90 واتی و از طریق درگاه USB 3.2 Gen 1 تامین می‌شود. این گوشی از شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی شیائومی 14 چیست؟ آیا شما هم بی‌صبرانه در انتظار عرضه جهانی این گوشی پرچمدار و پرطرفدار هستید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید