0

شیائومی 13 لایت با داینامیک آیلند در راه است!

شیائومی 13 لایت با داینامیک آیلند در راه است!
بازدید 67


شیائومی 13 لایت با داینامیک آیلند به‌زودی از راه می‌رسد. داینامیک آیلند یکی‌ از وجه‌تمایزهای آیفون 14 با دیگر گوشی‌های آیفون است که ویژگی‌های بسیاری دارد.

شیائومی 13 لایت با داینامیک آیلند پا جای اپل می‌گذارد. داینامیک آیلند یا همان جزیره پویا، یکی از ویژگی‌های جذاب سری گوشی‌های آیفون 14 اپل است که دارای ویژگی‌های بسیار کاربردی و هیجان‌انگیز است.

حال شیائومی می‌خواهد نمونه اختصاصی خود از این قابلیت را با شیائومی 13 لایت عرضه کند. اساسا این شگرد شرکت‌های بزرگ فناوری‌ است که با تقلید از ویژگی‌های بکار برده شده در محصولات برندهای دیگر، بتوانند سهم بیشتری در بازار فروش کسب کنند. شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان [بهمن 1401]

شیائومی 13 لایت با داینامیک آیلند در راه است

برندهای اندرویدی هرقدر که تلاش کنند در دستگاه‌های پرچمدار خود حفظ ظاهر کرده و طراحی منحصربفرد و غیرتقلیدی عرضه کنند، در دستگاه‌های میان‌رده تا اقتصادی هیچ ترسی از قرض گرفتن موارد شاخص دستگاه‌های قابل توجه بازار ندارند. مثلا ۴ ماه پیش بود که شیائومی CIVI 2 با طراحی مشابه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو معرفی شد. حالا شیائومی ۱۳ لایت در تصاویر واقعی دیده شده و طبق شایعات قبلی، این دستگاه همان طراحی CIVI 2 را ارائه خواهد کرد.

شیائومی 13 لایت با داینامیک آیلند در راه است

همانطور که در نمای جلویی دستگاهی منتسب به Xiaomi 13 Lite می‌بینید، نمایشگر دولبه خمیده با حاشیه‌های بسیار کم حضور دارد. با این حال ناچ کپسولی شکل مرکزی لبه بالای نمایشگر حتی یک لحظه نمی‌گذارد که شباهت انکارناپذیر آن با آیفون ۱۴ پرو در این بخش، از ذهن شما برود. البته اندازه و محتوای این بریدگی نمایشگر نسبت به نمونه اپلی متفاوت است.

دو دوربین ۳۲ مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر این دستگاه قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی از فوکوس خودکار برخوردار بوده و دوربین دوم نیز زاویه عریض ۱۰۰ درجه ای را پوشش می‌دهد. این دوربین سلفی دوگانه در Xiaomi CIVI 2 با فلاش LED دوگانه در بالای لبه نمایشگر همراه بود، در این تصویر منتسب به شیائومی ۱۳ لایت نمی‌توان آن را تایید کرد. البته کمی جلوتر و در تصاویر بعدی تایید می‌شود.

با نگاهی به طراحی قاب پشتی این دستگاه جزیره دوربین کاملا مشابه با شیائومی CIVI 2 را می‌بینیم. ۲ دایره بزرگ و کوچک که دایره بزرگ شامل ۲ دوربین و دایره کوچک جایگاه تنها ۱ دوربین است. در این تصویر طرح خاص قاب پشتی سی‌وی ۲ دیده نمی شود و یک بافت کاملا ساده و تقریبا مات مشخص است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره عرضه شیائومی 13 لایت با داینامیک آیلند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید