0

شیائومی 13 با تراشه‌ اختصاصی باتری تولید می‌شود

شیائومی 13 با تراشه‌ اختصاصی باتری تولید می‌شود
بازدید 177


شیائومی برای نسل جدید پرچمداران خود برنامه‌های خاصی دارد و اخیرا اطلاعاتی از ارائه شیائومی 13 با تراشه اختصاصی باتری منتشر شده است.

سری 12 اس شیائومی به تازگی عرضه شده است و مخاطبین و کاربران خود را پیدا کرده است. از طرفی دیگر طبق اخبار فاش شده، تراشه نسل جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 یک ماه زودتر در ماه نوامبر عرضه خواهد شد و همانطور که انتظار می‌رود، سازنده چینی؛ کمپانی شیائومی، یکی از اولین برندهایی است که از این تراشه استفاده می‌کند.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

علاوه بر این، گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد سری Xiaomi 13 یک ماه زودتر عرضه خواهد شد. این بدان معناست که امسال تراشه اسنپدراگون نیز در همان ماه با سری گوشی‌های جدید شیائومی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

از تولید شیائومی 13 با تراشه‌ اختصاصی باتری چه می‌دانیم؟

بهتر است در ابتدا یادآور شویم که شیائومی می 11 و شیائومی 12 به ترتیب در دسامبر 2020 و 2021 عرضه شدند. جالب است بدانید که این گوشی‌های هوشمند در همان ماه همزمان با تراشه‌های اسنپدراگون 888 و اسنپدراگون 8 نسل 1 تولید شدند.

 

 شیائومی 13 با تراشه‌ اختصاصی

امروز صبح، افشاگر محبوب عرضه تکنولوژی در شبکه اجتماعی Weibo در آخرین گزارش خود، اطلاعاتی را در مورد Xiaomi 13 ا فاش کرد. به ادعای Digital chat station گوشی هوشمند شیائومی 13 با تراشه‌ اختصاصی تولید می‌شود. طبق این گزارش، Xiaomi 13 با تراشه‌ای جدید و پیشرفته‌تر عرضه خواهد شد. این سری پرچمدار علاوه بر این تراشه قدرتمند از باتری بزرگتر و شارژر فوق سریع نیز برخوردار خواهد بود.

علاوه بر شارژ سریع سیمی، این گوشی هوشمند از شارژ سریع بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. اگرچه این افشاگر به طور واضح به مدل خاصی اشاره نکرده است، اما احتمالاً در این سری با تراشه Surge P1 سروکار داریم.

شارژ سریع 120 واتی تک سلولی کمی کندتر از نسخه دو سلولی است. با این وجود، استفاده از تراشه‌ی اختصاصی تنها راه حل شارژ سطح بالا برای باتری‌های تک سلولی خواهد بود. علاوه بر شارژ سریع، سری 13 شیائومی به احتمال زیاد به صورت استاندارد با دوربین لایکا عرضه خواهد شد. این نکته نیز می‌تواند جلوه تصویربرداری و تجربه عکسبرداری بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان آورد.

البته پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر اینکه سری 13 شیائومی دارای صفحه نمایش بزرگ 2K خواهد بود، وجود داشت که در صورت صحت آن گزارش‌ها نیز می‌توان گفت گوشی جدید شیائومی در بخش نمایشگر نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تولید شیائومی 13 با تراشه‌ اختصاصی باتری چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gizchina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید