0

شیائومی 13 اولترا در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد

شیائومی 13 اولترا در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد
بازدید 207


پرچمدار جدید خانواده اولترا یعنی شیائومی 13 اولترا بر خلاف مدل قبلی فقط برای چینی‌ها عرضه نمی‌شود. برای آشنایی با مشخصات احتمالی این گوشی با ما همراه باشید.

آبان تتر

شرکت چینی شیائومی در حال طراحی یک پرچمدار جدید از خانواده اولترا است. این خبر توسط مدیرعامل و هم‌بنیانگذار شیائومی لی جون اعلام شده و ظاهراً این محصول جدید، شیائومی 13 اولترا است.

امسال شیائومی از شیائومی 12s اولترا رونمایی کرد. این گوشی یک صفحه نمایش سوپر AMOLED E5 با ابعاد 6.73 میلی‌متر، رزولوشن 3200×1440 و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد.

این محصول شیائومی با پردازنده اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 ساخته شده و حداکثر فرکانس کلاک آن 3.2 گیگاهرتز است. پشت این دستگاه سه دوربین شامل حسگر بزرگ 50 مگاپیکسلی یک اینچی IMX989 سونی و دو حسگر 48 مگاپیکسلی قرار دارد. ظرفیت باتری این گوشی 4860 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ باسیم 67 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات است. این محصول جذاب اما محدود به بازار چین است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

لی جون عرضه جهانی شیائومی 13 اولترا را تأیید کرد

با این وجود احتمالاً پرچمدار جدید شیائومی که با نام شیائومی 13 اولترا عرضه می‌شود، بر خلاف 12s اولترا فقط مخصوص چینی‌ها نیست بلکه به بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

شیائومی 13 اولترا

هنوز اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این دستگاه مشخص نیست. ممکن است این محصول با پردازنده اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 عرضه شود که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. به احتمال زیاد این تراشه، معماری چهار کلاستری با پیکربندی 1+2+2+3 خواهد داشت. طبق شایعات اخیر، در این محصول از یک هسته کورتکس X3 (Makalu-Elp)، دو هسته کورتکس A720 (Makalu)، دو هسته کورتکس A710 (Matterhorn) و سه هسته کورتکس A510 (Klein-R1) استفاده شده است.

شیائومی قصد دارد در کنار شیائومی 13 اولترا از شیائومی 13 معمولی هم رونمایی کند. به گفته یکی از منابع داخلی ناشناس این شرکت با نام مستعار Digital Chat Station، پرچمدار جدید شیائومی صفحه نمایش تخت دارد. آخرین پرچمدار این شرکت با صفحه تخت، شیائومی می 9 بود.

هنوز مشخص نیست که شیائومی چرا تصمیم گرفته به طراحی قبل برگردد اما بعضی کاربران از صفحه نمایش منحنی رضایت نداشتند چون امکان لمس تصادفی لبه‌های آن وجود داشت. طبق گزارشات جدید، قطر صفحه نمایش شیائومی 13 برابر با 6.36 اینچ است که نسبت به شیائومی 12 با قطر 6.28 اینچ کمی بیشتر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرچمدار جدید شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید