0

شیائومی 13 اولترا با دوربین 1 اینچی و شارژر 200 واتی عرضه می‌شود

شیائومی 13 اولترا با دوربین 1 اینچی و شارژر 200 واتی عرضه می‌شود
بازدید 158


پس از اعلام خبر عرضه شیائومی 13 اولترا برای بازارهای جهانی، حالا یک منبع شناخته شده و معتبر اطلاعات جدیدی درباره این محصول منتشر کرده است.

آبان تتر

پس از اینکه مدیرعامل شیائومی اعلام کرد که شیائومی 13 اولترا برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود، حالا یک منبع معتبر اطلاعات جدیدی درباره این محصول منتشر کرده است.

Digital Chat Station ادعا می‌کند که این گوشی مجهز به یک حسگر 1 اینچی و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 است و موفق به اخذ گواهینامه Leica شده است. حسگر اصلی دوربین این گوشی 50 مگاپیکسلی است و حسگرهای تله فوتو و اولترا واید آن 48 مگاپیکسلی هستند.

بیشتر بخوانید: اطلاعات نمایشگر شیائومی 13 پرو فاش شد

شیائومی 13 اولترا هم مجهز به تکنولوژی شارژ سریع خواهد بود

قابلیت شارژ سریع شیائومی 13 اولترا یکی دیگر از نکات مهم مطرح شده توسط این افشاگر است. از آنجایی که چینی‌ها در تلاش برای افزایش تعداد گوشی‌هایی با قابلیت شارژ فراتر از 100 وات هستند، ممکن است سرعت شارژ شیائومی 13 اولترا بین 120 تا 200 وات باشد.

شیائومی تأیید تکنولوژی شارژ سریع 210 واتی را گرفته اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که ممکن است این شرکت برای شیائومی 13 اولترا از مدل 200 واتی استفاده کند چون حالا این تکنولوژی به رشد و تکامل بیشتری رسیده است.

شیائومی 13 اولترا

طبق آزمایش‌های شیائومی، مکانیزم شارژ این گوشی قادر است باتری خالی را ظرف 8 دقیقه به صورت کامل شارژ کند. گرچه هنوز شیائومی درباره این اخبار اظهار نظر نکرده اما همه نشانه‌ها حاکی از رونمایی شیائومی 13 در ماه نوامبر (آبان) هستند.

طبق تازه‌ترین شایعات، در ساخت شیائومی 13 پرو از نمایشگر 6.7 اینچی سامسونگ E6 استفاده شده که رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. نسخه معمولی شیائومی 13 صفحه نمایش انعطاف‌پذیر 2 و نیم بعدی 6.36 اینچی با حاشیه‌های باریک و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. صفحه نمایش مدل پرو هم لبه‌های منحنی دارد.

دوربین جلوی گوشی، زیر یک برش در قسمت مرکزی بالای صفحه قرار دارد و ظاهراً بدنه سرامیکی این دستگاه مراحل تست و آزمایش را پشت سر گذاشته است. این گوشی مجهز به قابلیت شارژ بی‌سیم 50 وات است که با آی‌سی شارژ سریع ساخته شده در خود شرکت شیائومی تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات شیائومی 13 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید