0

شیائومی 12S با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک‌بنچ رویت شد

شیائومی 12S با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک‌بنچ رویت شد
بازدید 410


بنچمارک محبوب گیک‌بنچ امتیازهای شیائومی 12S با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و رم 12 گیگابایتی را منتشر کرد. سری Xiaomi 12S احتمالا به زودی در چین رونمایی می‌شوند.

گیک‌بنچ که یکی از بنچمارک‌های معتبر برای محک زدن قابلیت‌های گوشی است، اخیرا امتیازهای شیائومی 12 اس را منتشر کرد. این گوشی در گیک‌بنچ با شماره مدل 2206123SC مشخص شده و برخی مشخصات آن نیز فاش شده است.

مستر بلیط

مشخصات شیائومی 12S در گیک‌بنچ

فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این دستگاه به یک پردازنده هشت هسته‌ای مجهز شده که از چهار هسته با فرکانس 2.02 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و یک هسته فوق‌العاده با فرکانس 3.19 گیگاهرتز بهره می‌برد.

شیائومی 12S با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک‌بنچ رویت شد

با توجه به مشخصات تراشه، بدون شک باید گفت که این دستگاه از Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 برخوردار خواهد شد که احتمالا با پردازنده گرافیکی Adreno 730 جفت می‌شود. این گوشی هوشمند توانسته امتیاز 1328 را در تست‌های تک هسته‌ای و امتیاز 4234 را در تست‌های چند هسته‌ای کسب کند.

از دیگر مشخصات فاش شده در گیک‌بنچ باید به رم 12 گیگابایتی اشاره کرد؛‌ البته به احتمال زیاد، این دستگاه در چند نسخه رم و حافظه به بازار می‌آید و تنها به یک نسخه رم 12 گیگابایتی محدود نمی‌شود. شیائومی 12 اس به‌صورت پیش‌فرض، رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 را اجرا می‌کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده در 3C باید گفت Xiaomi 12S از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد. نسخه رده‌بالاتر شیائومی 12 اس نیز به همین سیستم شارژ مجهز خواهد شد. 12S احتمالا از صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت و احتمالاً لنز لایکا برای دوربین‌های عقب برخوردار می‌شود. این دستگاه احتمالاً به زودی در چین عرضه خواهد شد و چند ماه بعد از آن، به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انگشت رباتیک با پوست زنده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید