0

شیائومی و «نوآوری برای همه» در مصاحبه با Andrzej Gladki

شیائومی و «نوآوری برای همه» در مصاحبه با Andrzej Gladki
بازدید 159

[ad_1]

به تازگی شیائومی اولین فروشگاه Mi خود را در مرکز بلغارستان افتتاح کرد. پس از این اتفاق، تصمیم گرفتیم با آقای Andrzej Gladki، معاون مدیر کل شرکت در منطقه CEE & Nordics مصاحبه کنیم.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gsmarena، آقای Gladki فاش کرد که فروشگاه‌های رسمی Mi در بلغارستان با توزیع کننده جدیدی کار می‌کنند که کانال پخش مخصوص به خود را دارد، و این کانال، خرید محصولات شیائومی برای مشتریان در بلغارستان را راحت‌تر خواهد کرد.

شیائومی حضور خود را در بازارهای جهانی گسترش می‌دهد و بلغارستان جدیدترین کشوری است که فروشگاه رسمی شیائومی در آن احداث شده است.

منطقه ما (CEE & Nordics / شمال شرقی اروپا) شامل 26 بازار است. ما در حال انجام عملیات تجاری در همه این بازارها هستیم. در مورد فروشگاه‌های شیائومی، قبلاً 108 مرکز در منطقه خود احداث کردیم. فروشگاه‌های بعدی در رومانی، کرواسی، اسلوونی، چک، اسلواکی، لهستان، آلبانی و البته بلغارستان برنامه ریزی شده است.

داشتن این فروشگاه‌ها برای موفقیت برند چقدر اهمیت دارد؟ آیا آنها باعث شهرت برند می‌شوند یا به تنهایی به عنوان کانال خرده فروشی سودآور عمل خواهند کرد؟

با بهبود کارآیی خرده فروشی و افزایش سبد محصولات، فروشگاه‌های شیائومی می‌توانند با افزایش فروش و کاهش هزینه، از نظر تجاری سودآورتر باشند. علاوه بر این، فروشگاه‌های شیائومی تنها کانال اصلی فروش نیستند. آن‌ها نمایشگاهی برای نمایش مجموعه کامل محصولات به طرفداران، مشتریان و شرکای Xiaomi هستند.

آیا می‌توان انتظار داشت که شیائومی شبکه فروشگاه‌های خود را در اروپا گسترش دهد یا تمرکز بیشتر بر فروش‌های آنلاین است؟

ما به عنوان تولید کننده شماره 1 گوشی هوشمند در اروپا و شماره 2 در جهان، با مجموعه‌ای قوی از محصولات، مجبوریم کانال‌های خود را گسترش دهیم. تجارت الکترونیک و شبکه فروشگاه‌های شیائومی کانال‌های اصلی هستند. با این وجود، کانال‌های خرده فروشی و بازار باز به همان اندازه مهم هستند.

محبوبیت نسبی شیائومی در اروپا چقدر است؟ آیا گوشی‌های Redmi بیشترین فروش را دارند، یا گوشی‌های پرچمدار Mi یا گوشی‌های POCO؟

هر خط تولید محصولات خاص خود را دارد. هدف سری Xiaomi این است که پیشرفته‌ترین و جدیدترین فناوری‌ها را در اختیار همه بخش قرار دهد، در حالی که سری Redmi بر محصولات با کیفیت به بازار انبوه با قیمت بسیار مناسب تمرکز دارد. POCO، به عنوان یک برند مستقل، برای علاقه مندان به فن و تکنولوژی، بسیار جوان و قدرتمند طراحی شده است.

آیا می‌توانید درباره میزان فروش و عملکرد Mi 11 Ultra اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذارید؟ یک پرچم دار عالی اما گران؟

شیائومی اعلام کرد Mi 11 Ultra را با درآمد 1.2 میلیارد RMB (حدود 185 میلیون دلار/155 میلیون یورو) تنها در 60 ثانیه فروخته شده است. این مبلغ 20 میلیون یوان (حدود 3 میلیون دلار/2.6 میلیون یورو) در ثانیه است. می‌توانید تصور کنید که این گوشی چقدر بین مصرف کنندگان محبوب بود.

پیش از این، گزارش‌هایی مبنی بر عرضه Mi MIX Fold در پایان سه ماهه دوم به اروپا منتشر شده بود، اما هیچ گاه عملی نشد؟

ما متوجه شده‌ایم که کاربران به دستگاه‌های تاشو علاقه مند هستند و در مورد برنامه‌های آینده شیائومی شما را در جریان خواهیم گذاشت.

به نظر شما روند اصلی توسعه گوشی هوشمند در سالهای آینده چه خواهد بود و شیائومی بیشتر بر روی کدام بخشها تمرکز خواهد کرد؟

می‌توان گفت که گوشی‌های هوشمند سالها پیش به بلوغ رسیده‌اند. در حال حاضرتمرکز بیشتر بر روی بخش‌هایی مانند صفحه نمایش‌های بزرگتر، قدرت پردازش بیشتر، حافظه بیشتر، عملکرد بهتر باتری و غیره است. البته ترندهای امیدوار کننده‌ای مانند صفحه‌های تاشو یا دستیارهای صوتی نیز وجود دارد که ممکن است الگوی تعامل انسان و فناوری را تغییر دهند.

شیائومی همیشه بر ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب تمرکز کرده است و قصد ندارد ارزش‌های اصلی خود را تغییر دهد. در نهایت، شعار شیائومی “نوآوری برای همه” است.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید