0

شیائومی واچ S1 Pro رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شیائومی واچ S1 Pro رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 196


شیائومی واچ S1 Pro به طور رسمی رونمایی شد تا هواداران بتوانند از محصول جدید شیائومی استفاده نمایند. با گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره این محصول همراه باشید.

شرکت شیائومی با تولید محصولات با کیفیت توانسته جایگاه خوبی در بازار برای خودش دست و پا کند. این شرکت در برنامه‌ای دقیق و با تولید محصولات جدید تلاش می‌کند؛ جایگاهش در بازار را ارتقا دهد. این شرکت امروز و در جریان رویداد رونمایی بزرگ خود، ضمن معرفی شیائومی میکس فولد 2، شیائومی بادز 4 و ردمی K50 اولترا، نسخه جدیدی از ساعت هوشمند خود به S1 Pro را نیز روانه بازار کرد.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2022

مشخصات شیائومی واچ S1 Pro

ساعت شیائومی S1 Pro دارای صفحه دایره‌ای 46 میلی‌متری و بدنه فولادی ضد زنگ است. یک تاچ دیجیتال و یک دکمه تقریبا نامرئی در سمت راست دستگاه نیز قرار دارد. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با وضوح 480 در 480 پیکسل و روشنایی 600 نیت است و تا عمق 5 متری در برابر آب مقاوم است.

ساعت شیائومی S1 Pro به مانیتور ضربان قلب 24 ساعته و سنسور SpO2 نیز مجهز شده است. این ویژگی می‌تواند الگوهای خواب، سطح استرس و دمای پوست را بررسی کند. این دستگاه دارای بیش از 100 حالت تمرینی است. GPS داخلی برای ضبط فعالیت‌های خارج از منزل مانند دوچرخه سواری و دویدن بدون نیاز به گوشی هوشمند نیز از دیگر ویژگی‌های ساعت شیائومی S1 Pro است.

شیائومی واچ S1 Pro

شیائومی واچ S1 Pro از یک پردازنده 12 نانومتری بهره می‌برد که طبق گفته‌ها عمر باتری فوق‌العاده بالایی دارد. این ساعت هوشمند از برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند و بر روی MIUI اجرا می‌شود. شیائومی S1 Pro پخش موسیقی، کنترل تلویزیون‌های شیائومی، چراغ قوه و موارد دیگر را نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند دارای بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از اتصال NFC نیز است.

ساعت Xiaomi Watch S1 Pro دارای باتری 500 میلی‌آمپر است که ادعا می‌شود با شارژ کامل تا 15 روز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین قابلیت شارژ مغناطیسی و شارژ معکوس با یک تلفن سازگار را نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت Xiaomi Watch S1 Pro دارای برچسب قیمت 1499 یوان (222 دلار) است و با سه نوع بند شیشه‌ای، استیل ضد زنگ و چرمی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره شیائومی واچ S1 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید