0

شیائومی می بند 7 پرو رسما معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

شیائومی می بند 7 پرو
بازدید 117

[ad_1]

مطلب شیائومی می بند 7 پرو رسما معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی برای اولین بار در وب سایت مجله خبری آی تی و دیجیتال – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – مجله خبری آی تی و دیجیتال – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

شیائومی می بند 7 پرو

شیائومی امروز در مراسم رونمایی خود علاوه بر سه گوشی جدید و پرچمدار، از محصولات دیگری از جمله شیائومی بوک پرو و شیائومی می بند 7 پرو نیز رونمایی کرد.

در مراسم امروز طبیعتا همه توجهات به سه گوشی جدید و برند لایکا برای دوربین‌هایشان جذب شده بود،‌ اما شیائومی از یک ساعت هوشمند جذاب و یک لپ‌تاپ رده‌بالای جذاب هم رونمایی کرد. در ادامه به می Band 7 پرو می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند 2022

شیائومی می بند 7 پرو

ساعت هوشمند جدید شیائومی همانطور که انتظار می‌رفت، چیزی بین بند هوشمند و ساعت هوشمند است. این محصول نمایشگری 1.64 اینچی دارد که به صورت افقی عریض‌تر از نمایشگر می بند 7 است، این نمایشگر از طرف دیگر نیز از نمایشگر 1.47 اینچی ردمی اسمرت بند 7 پرو نیز بزرگتر است.

شیائومی می بند 7 پرو رسما معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

صفحه نمایش AMOLED شیائومی Mi Band 7 Pro دارای تراکم پیکسلی 326ppi سطح شبکیه است. سطح اضافی، فضای بیشتری را برای نمایش داده‌ها و اعلان‌های سلامت ارائه می‌دهد. وضوح تصویر این محصول 280 در 456 پیکسل است و برای مقایسه باید گفت که در می بند 7 این رقم 192 در 490 پیکسل است. در ردمی بند 7 پرو نیز تراکم پیکسلی، 360 در 320 پیکسل است.

مزیت کلیدی دیگر نسخه پرو این است که گیرنده GPS داخلی دارد. در واقع این محصول از GPS، GLONASS، Galileo، Beidou و QZSS پشتیبانی می‌کند.

اگر به صفحه نمایش برگردیم، یکی دیگر از پیشرفت‌ها نسبت به Mi Band 7، حسگر نور محیط است که روشنایی خودکار را فعال می‌کند. حالت نمایشگر همیشه روشن نیز در دسترس است.

خوشبختانه برای این مدل بندهای رنگارنگی عرضه شده است. 6 رنگ کلاسیک برای انتخاب وجود دارد که قیمت آن‌ها برابر 7 یورو است. به علاوه دو گزینه ویژه با بافت چرمی در رنگ‌های سبز و خاکستری نیز وجود دارد که قیمت 59 یوانی (8.8 دلار / 8.4 یورو) دارند.

Mi Band 7 Pro دارای ردیاب ضربان قلب و ردیاب اکسیژن خون در تمام طول روز است در نتیجه اگر حس کند که سطح SpO2 بدن شما خیلی کم است، هشدار خاصی می‌دهد. نظارت بر خواب پیشرفته نیز در دسترس است و سه مرحله خواب سبک، عمیق و REM را  برسی می‌کند.

شیائومی می بند 7 پرو رسما معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

محصول جدید دارای 117 حالت ورزش، از جمله 10 حالت دویدن است. از جمله آنها دوره‌های دویدن اینتروال برای چند سطح مهارت، تمرینات تناوبی با شدت متوسط ​​(MIIT)، تمرینات استقامتی هوازی و غیره را می‌توان نام برد. می‌توانید با کسب مدال‌هایی برای گام‌های روزانه، کالری‌های سوزانده شده یا سایر خوانش‌ها، دوستان خود را برای حفظ سلامت خود به چالش بکشید.

علاوه بر این، این ساعت ضد آب نیز هست، بنابراین می توانید آن را برای شنا در استخر ببرید. با باتری 235 میلی آمپر ساعتی، انتظار می‌رود می بند 7 پرو برای 12 روز استفاده معمولی یا 6 روز استفاده سنگین دوام بیاورد، زمان شارژ آن نیز حدود یک ساعت است.

شیائومی Mi Band 7 Pro از امروز در چین به فروش می رسد و تا پنجشنبه 380 یوان قیمت دارد. پس از آن به قیمت معمول خود یعنی 400 یوان (60 دلار / 57 یورو / 4700 روپیه) افزایش می‌یابد. توجه داشته باشید که این محصول دارای NFC است. در حال حاضر شیائومی اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این محصول ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ساعت هوشمند سامسونگ [فروردین 1401]
  • بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار [اردیبهشت 1401]
  • بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان [خرداد 1401]
  • بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021
  • جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند 2021

دیدگاه شما در خصوص شیائومی می بند 7 پرو چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

مطلب شیائومی می بند 7 پرو رسما معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی برای اولین بار در وب سایت مجله خبری آی تی و دیجیتال – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – مجله خبری آی تی و دیجیتال – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید