0

شیائومی میکس فولد 2 نازک‌ترین گوشی دنیا است!

شیائومی میکس فولد 2 نازک‌ترین گوشی دنیا است!
بازدید 137


اخیرا رئیس گروه شیائومی مدعی شده که گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2 به عنوان یک گوشی تاشو، نازک‌ترین دستگاه هوشمند دنیا نیز هست. اما ضخامت این دستگاه چقدر است؟

لو ویبینگ، به عنوان رئیس گروه شیائومی چین و همچنین مدیر کل برند ردمی، اعلام کرده که گوشی شیائومی میکس فولد 2 دارای طراحی فوق‌العاده نازکی است. او اشاره کرده که این گوشی تاشو، ضخامتی معادل 5.4 میلی‌متر در حالت باز و ضخامت 11.2 میلی‌متر در حالت تاشو دارد. همچنین در صورت استفاده از قاب محافظ، ضخامت آن به 13.2 میلی‌متر خواهد رسید که در مقایسه با گوشی‌های پرچم‌دار دیگر بی‌رقیب است و آن را به یکی از نازک‌ترین گوشی های جهان بدل می‌کند.

آبان تتر

گفتنی است که این گوشی هوشمند طراحی بسیار نازکی دارد به طوری که تعداد قطعات شفت چرخان تا حدود 87 درصد کاهش داشته، همچنین از لولای کوچک قطره‌ای شکل در این گوشی استفاده شده است. شفت چرخشی نیز حدود 35 درصد کاهش وزن داشته که تمامی این موارد ضخامت این گوشی را تا 25 درصد نسبت به قبل کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: بررسی شیائومی میکس فولد 2 (Xiaomi MIX Fold 2) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

شیائومی میکس فولد 2 کمترین ضخامت را در بین گوشی‌های تاشو دارد

لی جون، بنیان‌گذار شیائومی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه شیائومی اعلام کرده که ضخامت Xiaomi MIX Fold 2 کاملا استاندارد و مجاز برای یک گوشی هوشمند تاشو است.

باید بگوییم که این گوشی فوق‌العاده نازک، دارای صفحه‌نمایش داخلی 8.02 اینچ و رزولوشن+2K است. صفحه‌نمایش خارجی 6.56 اینچی آن نیز نسبت 21:9 دارد. همچنین در آن از یک شیشه انعطاف‌پذیر فوق نازک UTG که تنها 0.03 میلی‌متر ضخامت دارد، استفاده شده است. جالب است بدانید که با وجود این شیشه نازک، استحکام و مقاومت صفحه‌نمایش خارجی 2.25 برابر ارتقا یافته است.

این دستگاه همچنین دارای چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS3.1 است. سیستم خنک‌کننده بزرگ دستگاه نیز کیفیت قابل قبولی دارد. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX7666 سونی، سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز زوم 2 برابری است. گفتنیست که شیائومی MIX Fold 2 از تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) در تمامی پلتفرم‌های اصلی چین برای پیش‌سفارش در دسترس بوده همچنین با قیمتی بین 1335 تا 1800 دلار که بسیار ارزان‌تر از Galaxy Z Fold 4 است، به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طراحی و ویژگی‌های شیائومی میکس فولد 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید