0

شیائومی میکس فلیپ برای رقابت با زد فلیپ‌های سامسونگ از راه می‌رسد

شیائومی میکس فلیپ برای رقابت با زد فلیپ‌های سامسونگ از راه می‌رسد
بازدید 78

[ad_1]

شیائومی میکس فلیپ به‌عنوان گوشی تاشو جدید این غول چینی برای رقابت با زد فلیپ‌های سامسونگ به زودی از راه می‌رسد. این گوشی چه قابلیت‌هایی دارد؟

براساس اطلاعاتی که در پایگاه داده IMEI منتشر شده، نام شیائومی میکس فلیپ با شماره مدل 2311BPN23C دیده شده است که اگر این گوشی تولید شود، می‌توان گفت که رقیب اصلی زد فلیپ‌های سامسونگ خواهد شد. البته شیائومی نسل سوم از گوشی‌های تاشو بزرگ خود را به‌نام می میکس فولد ۳ چندوقت پیش رونمایی کرد که مانند نسل‌های پیشین به بازارهای جهانی وارد نخواهند شد. حال این امکان نیز وجود دارد که Xiaomi Mix Flip نیز فقط مختص بازار چین تولید شود.

بیشتر بخوانید: شیائومی میکس فولد 3 (Xiaomi Mix Fold 3) رسما معرفی شد

شیائومی میکس فلیپ احتمالاً در دست توسعه است

اگر به شیائومی میکس فولد ۳ علاقه دارید باید بگوییم که مانند مدل‌های قبلی خود، وارد بازار جهانی نخواهد شد. البته به‌تازگی شنیده می‌شود که این شرکت یک تلفن تاشو کوچک در دست ساخت دارد که باید سال آینده در چین و شاید در بازار جهانی عرضه شود.

گوشی تاشو کوچک Xiaomi در پایگاه داده IMEI با شماره مدل 2311BPN23C مشاهده شده است. این دستگاه با نام Mix Flip ذکر شده که شایعات قبلی را تأیید می‌کند.

شیائومی میکس فلیپ احتمالاً در دست توسعه است

به جز اسم دستگاه، هیچ جزئیات جالب دیگری در لیست یافت نمی‌شود. در حالی که هیچ تایید رسمی از سوی این برند وجود ندارد، یک منبع آگاه اخیرا ادعا کرده که Mix Flip سال آینده و در کنار شیائومی Mix Fold 4 عرضه خواهد شد.

پیش از این رندری غیررسمی طراحی گوشی تاشو کوچک احتمالی شیائومی را به اشتراک گذاشته بود. این رندر را در ادامه مطلب می‌بینید. روی قاب پشتی سه سنسور دوربین با فلاش LED وجود دارد. گفته می‌شود یکی از دوربین‌ها، دوربین تله فوتو 3X خواهد بود.

شیائومی میکس فلیپ برای رقابت با زد فلیپ‌های سامسونگ از راه می‌رسد

شیائومی میکس فلیپ می‌تواند به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود و از طراحی شیک برخوردار باشد. ما انتظار داریم که با طراحی نازک و سبک همراه شود. با این حال هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تولید شیائومی میکس فلیپ برای رقابت با زد فلیپ‌های سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید