0

شیائومی با انتشار پوستر رسمی از تاریخ رونمایی سری شیائومی 12S خبر داد

شیائومی با انتشار پوستر رسمی از تاریخ رونمایی سری شیائومی 12S خبر داد
بازدید 181


تاریخ رونمایی سری شیائومی 12S مشخص شد. تابه‌حال شایعات و گزارش‌های مختلفی درباره راه‌اندازی سری 12S شنیده بودیم و حالا، شیائومی با انتشار پوستر رسمی، تمام آنها را تایید کرد.

این کمپانی رسما اعلام کرده که گوشی‌های سری 12S را در تاریخ 4 جولای (13 تیر) رونمایی می‌کند. پیش از این، گفته می‌شد که سری 12S، شامل سه گوشی شیائومی 12، شیائومی 12S Pro و شیائومی 12S Pro Dimensity Edition می‌شود. اما بعد از آن، گزارشی از توزیع این گوشی‌ها در فروشگاه‌های آفلاین منتشر شد و از عرضه شیائومی 12 اس اولترا خبر داد.

مستر بلیط

خبر خوب این است که شیائومی تایید کرده در رویداد 13 تیر از گوشی‌‌های Xiaomi 12S Pro ،Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Ultra رونمایی می‌کند.

تاریخ رونمایی شیائومی 12S

در پوستر تاریخ رونمایی سری شیائومی 12S نوشته شده که این گوشی‌ها ساعت 7 غروب به وقت چین معرفی می‌شوند. اینطور که به نظر می‌رسد، سری 12 اس اولین گوشی‌های هستند که به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می‌شوند. پیش از این، تصور می‌کردیم که ایسوس ROG Phone 6 این عنوان را کسب می‌کند که قرار بود 14 تیر ماه معرفی شود.

شیائومی با انتشار پوستر رسمی از تاریخ رونمایی سری شیائومی 12S خبر داد

قبل از تایید خبر رونمایی شیائومی 12 اس اولترا، پیش‌بینی می‌شد که شیائومی 12 اس دایمنسیتی ادیشن از سیستم روی تراشه دایمنسیتی 9000 یا 9000 پلاس برخوردار شود.

پوستر رسمی شیائومی هم به برند لایکا اشاره کرده و به نظر می‌رسد که هر سه گوشی از تنظیمات لایکا برخوردار شوند.

اخیرا خبری درباره نسخه‌های رم و حافظه این گوشی‌ها فاش شد. گفته می‌شود شیائومی 12 اس و 12 اس پرو با رم 8 و حافظه 128 گیگابایت، رم 8 و حافظه 256 گیگابایت و رم 12 با حافظه 512 گیگابایت عرضه خواهد شد. تاییدیه 3C این گوشی‌ها نشان می‌دهد که نسخه استاندارد Xiaomi 12S از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند؛ اما برای نسخه پرو، فست شارژ 120 وات در نظر گرفته شده است.

نسخه رده‌‌بالاتر شیائومی 12S Ultra هم احتمالا در دو مدل به بازار می‌آید؛ یکی با رم 8 و حافظه 256 گیگابایت و دیگری با رم 12 و حافظه 512 گیگابایت. تاییدیه 3C این گوشی از وجود شارژ سریع 67 وات خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی سری شیائومی 12S چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید