0

شکست پروژه کسب درآمد از توییتر بلو ؛ حاصل طرح‌های نامنظم و آشفته!

شکست پروژه کسب درآمد از توییتر بلو ؛ حاصل طرح‌های نامنظم و آشفته!
بازدید 109

[ad_1]

توییتر که امید زیادی به سرویس‌های مختلف خود برای درآمدزایی بسته بود؛ حالا طبق آمار به‌نظر باید حداقل شکست پروژه کسب درآمد از توییتر بلو خود را بپذیرد.

شرکت سیمیلیار وب که در حوزه تجزیه و تحلیل ترافیک اینترنتی فعالیت دارد، طی برآورد اخیر خود گزارش داده که صرفاً 116 هزار نفر از 2.6 میلیون نفری که در ماه مارس به صفحه فروش سرویس توییتر بلو مراجعه داشته‌اند، تقاضانامه عضویت در این سرویس را پر کرده‌اند.

این موضوع در حالی رقم خورده که باتوجه به تغییر مقررات این سرویس، انتظاراتی برای افزایش تعداد اشتراک‌های توییتر بلو وجود داشت. حتی اخیراً، ماسک در تصمیمی از وجود فرصت بیشتر جهت تصمیم گیری درباره پرداخت پول برای بعضی از کاربرانی که تیک آبی داشتند، خبر داده بود. بااین‌حال، با چنین آمارهایی به‌نظر می‌رسد که شکست پروژه کسب درآمد از توییتر بلو بسیار نزدیک است.

بیشتر بخوانید: از دسترس خارج شدن API رایگان توییتر و چالش‌های آن

شکست پروژه کسب درآمد از توییتر بلو با وجود همه برنامه‌های ایلان ماسک

براساس گزارش وب‌سایت اینفورمیشن، توییتر بلو در فوریه سال جاری، کمتر از 300 هزار اشتراک داشته است. حتی با لحاظ 116 هزار اشتراکی که از سوی سیمیلیار وب تخمین زده شده است، کمتر از یک درصد از کاربران ماهانه توییتر درحال‌حاضر دارای اشتراک توییتر بلو هستند. این شرکت در برآوردش، اشتراک از طریق اپلیکیشن موبایل یا خرید عمده از سوی سازمان‌ها را محسوب نکرده است

از طرفی ایلان ماسک، مالک ثروتمند توییتر اعلام کرده بود که از ابتدای ماه جاری میلادی، صرفاً مشترکان توییتر بلو امکان دریافت تیک احراز هویت را دارند که پیش از این به چهره‌های عمومی معروف تعلق می‌گرفت. در ماه مارس، زمانی که کاربری در سیستم قدیمی توییتر دارای تیک آبی بود، به این شبکه اجتماعی ورود پیدا می‌کرد، با پیامی مواجه می‌شد که از او می‌خواست با عضویت در توییتر بلو و پرداخت پول، تیک احراز هویت خود را محفوظ دارد.

شکست پروژه کسب درآمد از توییتر بلو

ماسک اعلام کرده است که بیش از 50 میلیون نفر از توییتر به‌طور ماهانه بهره می‌برند. اما درآمد تبلیغاتی توییتر در فاصله اکتبر تا مارس، 50 درصد کاهش را تجربه کرده است.

طبق گزارش بلومبرگ، باوجود تلاش جهت بازگشت تبلیغات‌کنندگان به این شبکه اجتماعی، بسیاری از آن‌ها به توییتر جواب منفی داده‌اند. درواقع سرویس اشتراکی توییتر بلو که هزینه هشت دلاری در ماه دارد، به اندازه لازم رشد نکرده تا درآمد تبلیغاتی از دست رفته این اپلیکیشن را جبران سازد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شکست پروژه کسب درآمد از توییتر بلو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید