0

شکایت صداوسیما از آپارات ؛ واکنش مدیرعامل آپارات به اظهارات رئیس صداوسیما

شکایت صداوسیما از آپارات ؛ واکنش مدیرعامل آپارات به اظهارات رئیس صداوسیما
بازدید 169


شکایت صداوسیما از آپارات جنجال‌آفرین شده است. بر اساس خبر اعلام شده، صداوسیما از محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صباایده شکایت کرده است.

انگشت اتهام در شکایت صداوسیما از آپارات به سوی مدیرعامل هلدینگ صبا‌ایده، محمدجواد شکوری مقدم است. شکوری مقدم در توییتی از شکایت دوباره‌ی صداوسیما از خود خبر داد. وی در توییت خود «دوران ممنوعیت رسانه‌ای» را عنوانی برای شرایط حاضر نامید. البته وی اشاره مستقیمی به دلیل شکایت صداوسیما نکرده است.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

بیشتر بخوانید: لغو تعطیلی آپارات گیم تا زمان تصمیم‌گیری نهادهای نظارتی!

دلیل شکایت صداوسیما از آپارات چیست؟

مدیرعامل هلدینگ صباایده، محمدجواد شکوری در واکنش به شکایت صداوسیما و در پاسخ به رئیس این نهاد اعلام کرد: «شما به سازمان متبوع‌تان برسید که در وضعیت اضمحلال رسانه‌ای و فروپاشی اعتماد قرار دارد.»

شکایت صداوسیما از آپارات

به نظر می‌رسد ماجرای شکایت صداوسیما از آپارات همچنان ادامه دارد. این نهاد برای پخش آثار متعلق به صداوسیما از آپارات شکایت کرده است. در راستای این شکایت شاهد واکنش تند زبانی رئیس صدا و سیما و مدیرعامل آپارات به یکدیگر هستیم. روز گذشته نیز پیمان جبلی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد که از هر حوزه‌ای که قوانین صداوسیما را زیر پا بگذارد، شکایت خواهد شد و این مساله مختص به آپارات نیست.  وی با اشاره به نقض قانون کپی‌رایت توسط آپارات در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد:

«ما برای دفاع از حق خود از برخی پلتفرم‌ها که حق کپی‌رایت و پخش را رعایت نمی‌کنند یا خلاف قانون عمل می‌کنند، شکایت می‌کنیم؛ البته شکایت ما برای بار اول نیست و هروقت منافع سازمان صداوسیما با نقض قانون نادیده گرفته شود، شکایت می‌کنیم و مرجع صالح قضایی به شکایت رسیدگی می‌کند و ما هم تابع قانون هستیم.»

آپارات پاسخ می‌دهد!

در جواب این اظهارات، محمد جواد شکوری مقدم؛ مدیرعامل هلدینگ صباایده نیز رشته‌توییتی به وضعیت نامناسب صدا و سیما از نظر اعتماد بین مردم اشاره کرد. وی با اشاره به این مساله که محتواهای آپارات توسط کاربران منتشر می‌شود، شکایت صداوسیما را ناحقی خواند و در واکنش به سخنان جبلی نوشت:

در همه جای دنیا صاحب حق یک‌ محتوا اجازه ادعا و گزارش به پلتفرم‌های کاربرمحور دارد و اگر پلتفرم بی‌التفات بود، تازه فرایند حقوقی قابل پیگیری است. آقایان به خودشان زحمت یک‌ گزارش ساده را نمی‌دهند و فکر می‌کنند ما کارمند مواجب بگیرشان هستیم و باید نیروی انسانی دربست بگذاریم و بجای‌شان گزارش از محتواهای فاخرشان در پلتفرم آپارات تهیه کنیم.

مدیرعامل آپارات در ادامه نیز نوشت: «نه برادر! اینجا فضای مجازی است، صداوسیما نیست که هرچه بخواهید با پول و مالیات مردم و سوءمدیریت‌تان، ماشین خشم و بی اعتمادی بسازید و کسی هم نگوید بالای چشمتان ابروست. شما به سازمان متبوع‌تان برسید که در وضعیت اضمحلال رسانه‌ای و فروپاشی اعتماد قرار دارد، تکرار بازپخش سریال‌هایش 2 رقمی شده و تبلیغات هر شرکتی را که پخش می‌کند اثر معکوس و منفی می‌گذارد. فضای مجازی را بگذارید برای مردم بماند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اظهار نظر شکوری مقدم در واکنش به شکایت صداوسیما از آپارات چیست؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید و دیگر اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید