0

شکایت توییتر از ایلان ماسک به‌دلیل پس گرفتن پیشنهاد خرید توییتر؛ در دادگاه می‌بینمت!

شکایت توییتر از ایلان ماسک به‌دلیل پس گرفتن پیشنهاد خرید توییتر؛ در دادگاه می‌بینمت!
بازدید 229

[ad_1]

توییتر اعلام کرده که قصد دارد به‌دلیل انصراف ایلان ماسک از خرید توییتر، از او شکایت کند. پیام توییتر به ایلان ماسک: در دادگاه می‌بینمت! شکایت توییتر از ایلان ماسک اصلا تعجب‌برانگیز نیست؛ مخصوصا اگر ماجراهای این معامله را دنبال کرده باشید.

تیم حقوقی ایلان ماسک با تشکیل پرونده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که ایلان ماسک از خرید توییتر انصراف می‌دهد. کمتر از یک ساعت پس از اعلام این خبر،  برت تیلور (رئیس توییتر) با انتشار پستی در توییتر گفت: «هیئت مدیره توییتر متعهد است که براساس قیمت و شرایط توافق شده با ایلان ماسک معامله کند و قصد دارد اقدامات قانونی را برای اجرای توافق ادغام دنبال کند …. ما مطمئن هستیم که در دادگاه دلاویر پیروز خواهیم شد.»

مستر بلیط

شکایت توییتر از ایلان ماسک

ایلان ماسک پس از اعلام خرید توییتر، از همان ابتدا شرایط را برای پس گرفتن پیشنهاد خود و فسخ قرارداد فراهم کرد. او مدعی شد که توییتر درباره تعداد ربات‌ها و اسپم‌های پلتفرم توییتر، اظهارات گمراه‌کننده‌ای داشته و آمار را دقیقا اعلام نکرده است. این در حالی‌است که توییتر به ماسک و مردم گفته بود که ربات‌ها را تحت کنترل دارد و قصد دارد توافقنامه ادغام را اجرا کند.

شکایت توییتر از ایلان ماسک به‌دلیل پس گرفتن پیشنهاد خرید توییتر؛ در دادگاه می‌بینمت!

 

زمانی که ماسک و توییتر برای اولین بار قرارداد را امضا کردند، هر دو طرف توافق کردند که درصورت عقب‌نشینی هرکدام از طرفین قرارداد، باید 1 میلیارد دلار به عنوان فسخ قرارداد پرداخت شود. ایلان ماسک موافقت کرده بود که اگر نتواند 44 میلیارد دلار را تامین کند (که تاکنون نتوانتسته)، هزینه فسخ قرارداد را پرداخت می‌کند. توییتر هم توافق کرده بود که در صورت پیدا شدن خریدار دیگر یا مخالفت هیئت مدیره، 1 میلیارد دلار جریمه را پرداخت می‌کند.

ماسک مدعی است که توییتر با ارائه نکردن اطلاعات مهم تجاری مربوط به ربات‌ها، شرایط قرارداد را نقض کرده است؛ بنابراین، واضح است که می‌خواهد بدون پرداخت هزینه 1 میلیارد دلاری، معامله را فسخ کند. تیم حقوقی ماسک در پرونده‌ای که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار تشکیل داده، به هزینه جریمه اشاره نکرده است که دلیل ماسک برای عقب‌نشینی از معامله را بیان می‌کند.

حالا با توجه به شکایت توییتر از ایلان ماسک ، مشخص شد که توییتر قصد تسلیم شدن ندارد. این پلتفرم اجتماعی از کارمندان خود خواست که از توییت کردن یا اشتراک‌گذاری هر نوع اطلاعاتی درباره این معامله خودداری کنند.

.

نظر شما درباره شکایت توییتر از ایلان ماسک چیست؟ خود را برای ماجراهای یک دعوای حقوقی طولانی آماده کنید! دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: theverge

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید