0

شوخی شیطنت‌آمیز الناز شاکردوست با هوتن شکیبا ؛ آیا این دو در رابطه‌اند؟ [+عکس]

شوخی شیطنت‌آمیز الناز شاکردوست با هوتن شکیبا ؛ آیا این دو در رابطه‌اند؟ [+عکس]
بازدید 186

[ad_1]

حرکت عجیب الناز شاکردوست در کنار هوتن شکیبا در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

شیطنت‌های الناز شاکردوست با هوتن شکیبا در جریان اکران مردمی ابلق جنجالی شد و عکسی بسیار خنده دار از آنها در فضای مجازی منتشر شد. الناز شاکردوست بازیگر جوان ایرانی است که چند سالی است فیلم های بیشتری از او می بینیم. فیلم هایی با ژانر متفاوت از کارهای گذشته اش. طبق اعلام سازمان سینمایی ۲۶ مردادماه فیلم سینمایی ابلق آخرین ساخته نرگس آبیار روی پرده رفت.

آبان تتر

حرکت عجیب الناز شاکردوست در کنار هوتن شکیبا [+عکس]

پیشتر شایعاتی مبنی برعدم صدور پروانه نمایش این فیلم در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر اینکه به دلیل اصلاحات زیاد اکران این فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی این موضوع را کلا بی‌اساس دانست.

آخرین ساخته نرگس آبیار، اولین بار در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نظرات متفاوتی را به خود جلب کرد. «ابلق» روایت زنی است که در حاشیه شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می‌کند. برای او ماجرایی رخ می‌دهد که زندگی‌اش را تا مرز نابودی پیش می‌برد.

این فیلم در ادامه کارهای آبیار با پرداختن به موضوعی ملتهب می‌کوشد مخاطبان را درگیر کند اما پرداخت نه‌چندان منطقی فیلمنامه، داستانی عقیم تحویل مخاطب می‌دهد.

شوخی عجیب الناز شاکردوست در کنار هوتن شکیبا [+عکس]

این مراسم با حضور الناز شاکردوست، بهرام رادان، هوتن شکیبا، گلاره عباسی، میلاد کی مرام، مجید صالحی، بهنوش طباطبایی، ترلان پروانه و سایر هنرمندان و عوامل فیلم در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد. هوتن شکیبا و الناز شاکردوست که در فیلم شبی که ماه کامل شد نرگس آبیار با هم همبازی بودند و موفقیت های زیادی در این فیلم کسب کردند بار دیگر در فیلم تی تی در کنار هم به ایفای نقش پرداختند.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید