0

شناسایی یک بیماری مرموز زامبی‌مانند در کنیا ؛ ده‌ها دختر نوجوان در کنیا زامبی شدند! [+ویدیو]

شناسایی یک بیماری مرموز زامبی‌مانند در کنیا ؛ ده‌ها دختر نوجوان در کنیا زامبی شدند! [+ویدیو]
بازدید 22

[ad_1]

برخی شواهد حاکی از شیوع یک بیماری مرموز زامبی‌مانند در کنیا در میان دانش‌آموزان یک دبیرستان دخترانه در منطقه غربی این کشور است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از فرارو، ظاهراً وضعیت در کشور کنیا به نقطه بحرانی رسیده و طی چند روز اخیر 95 دانش‌آموز به یک بیماری مرموز زامبی‌مانند در کنیا مبتلا شده‌اند که آن‌ها را به زامبی تبدیل کرده است. درحال‌حاضر علت دقیق این بیماری مرموز کاملاً مشخص نیست و دولت کنیا مشغول بررسی آن است.

بیشتر بخوانید: حذف کلسترول از لیست غذاهای مضر ؛‌ کلسترول بالا هیچ ربطی به بیماری‌های قلبی ندارد!

شیوع بیماری مرموز زامبی‌مانند در کنیا

انتشار ویدئو‌هایی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه اریگی کنیا که مبتلا به اختلالاتی همچون فلج و لرزش بدن شدند، طی روز‌های گذشته جنجال‌های فراوانی ایجاد کرده است. وضعیت شیوع این بیماری به‌گونه‌ای بوده که مقامات کنیا بعد از ادامه تحقیقات، مدرسه‌ای را که شیوع این بیماری در آن گزارش شده بود، تعطیل کردند. هم‌اکنون تحقیقات جامع جهت تعیین علت و نوع این بیماری در حال انجام است.

هم‌اکنون متخصصان به علت عدم وجود اطلاعات کافی از این بیماری تحقیق گسترده‌ای را شروع کرده‌اند. وزارت بهداشت کنیا همچنین ادعا کرده که این بیماری باعث بروز علائمی، مانند مشکل در راه رفتن، درد زانو و فلج در افراد خواهد شد.

بیماری مرموز زامبی‌مانند در کنیا

در همین راستا، یک مقام بهداشت کنیا اعلام کرد: «این بیماری مرموز در میان دانش‌آموزان یک دبیرستان دخترانه در منطقه غربی کنیا شناسایی شده و تاکنون 95 بیمار مبتلا به آن تشخیص داده شدند.»

سوزان ناخومیچا وزیر بهداشت کنیا نیز در این رابطه بیان داشت که طی 5 آزمایشی که تاکنون بر روی دانش آموزان صورت گرفته تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌اند و نمونه‌های اضافی جهت بررسی بیشتر به مراکز بهداشتی در نایروبی، پایتخت این کشور فرستاده شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیماری مرموز زامبی‌مانند در کنیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید