0

شلیر رسولی کیست و ماجرای تعرض به او چیست؟

شلیر رسولی کیست و ماجرای تعرض به او چیست؟
بازدید 109


شلیر رسولی کیست و ماجرای تعرض به او چیست؟ در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ماجرای مرگ و خودکشی شلیر رسولی که در فضای مجازی دست به دست میشود اما هنوز هیچکدام از رسانه های معتبر و رسمی کشورمان به آن واکنشی نشان نداده اند.

آبان تتر

به نوشته رسانه‌های محلی مریوان، در روزهای گذشته مردی به نام «گ.ق» در صدد تعرض به زنی به نام «شیلر رسولی» برآمد. این زن از پنجره ساختمان ۲ طبقه خود را به پایین پرت کرده است.

شلیر رسولی کیست و ماجرای تعرض به او چیست؟

طبقه گفته ها شلیر رسولی اهل مریوان میباشد. گفته میشود مردی از اهالی روستا که از آشنایان وی بوده این زن را به خانه دعوت میکند و خانم رسولی هم که گویا دوست همسر این مرد بوده به خانه آنها میرود اما متوجه میشود که همسر این مرد در خانه نیست و او قصد تعرض دارد! شلیر رسولی برای فرار از تعرض خود را از طبقه دوم به پایین پرتاب میکند و در حال حاضر به کما رفته است.

شیلر رسولی زن متاهل ۳۶ ساله و مادر دو فرزند بود. او در شهرستان مریوان از شهرهای استان کردستان، در نزدیکی مرز باشماق و در چندکیلومتری عراق زندگی می‌کرد.

برخورد شیلر رسولی با سر به سطح زمین موجب آسیب جدی به او می‌شود و در حالی که مردم برای نجات او اقدام کرده بودند، مرد متعرض از فرصت استفاده کرده و فرار می‌کند.

یکی از رسانه‌ها از قول یک فرد محلی نوشته:‌

در روزی که شیلر از ساختمان دوطبقه به پایین پرت شد، همراه زنان دیگر محله در مقابل منزلشان مشغول صحبت بودند که متهم به قتل از بالکن خانه‌اش شیلر را صدا می‌زند و می‌گوید همسرش بدحال است. شیلر وقتی برای کمک خودش را می‌رساند، متوجه می‌شود که مرد دروغ گفته و کسی در خانه نیست. به دنبال راه فرار راهی بالکن می‌شود و از طبقه دوم به پایین می‌افتد؛ اما مشخص نیست خودش افتاده یا مرد متعرض او را به پایین پرت کرده است.

همسایه شیلر در هنگام فرار، علاوه بر شیلر فرد دیگری را نیز مصدوم کرده است. او وارد خانه‌ای که درش باز بوده می‌شود، دهان زن صاحبخانه را می‌گیرد و او را تهدید می‌کند که سر و صدا راه نیندازد تا بتواند از دست مردم فرار کند. از قضا همسر زن سر رسیده و فرد متعرض، با قمه ضربه‌ای به سر زن می‌زند و فرار می‌کند.

دادستان مریوان اعلام کرده است که فرد متعرض که دارای سوسابقه است، در بازداشت به سر می‌برد. در شبکه های اجتماعی امده است که این زن روز پنج‌شنبه هفدهم شهریور از ترس تجاوز، خود را از پنچره منزل به پایین پرتاب کرد.

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید