0

شرکت سلسیوس ادعا می‌کند که کاربران از حقوق قانونی خود صرف نظر کرده‌اند

شرکت سلسیوس ادعا می‌کند که کاربران از حقوق قانونی خود صرف نظر کرده‌اند
بازدید 242


طبق اظهارات وکلای شرکت سلسیوس کاربران از حقوق قانون خود صرف نظر کرده‌اند. وجوه کاربران اساساً متعلق به شرکت بوده و کاربران حقی در آن ندارند.

1.7 میلیون کاربر ثبت‌شده شرکت سلسیوس در بیش از 100 کشور دنیا، مالکیت رمزارزهایی که به حساب‌ Earn And Borrow واریز کرده بودند را واگذار کردند.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

بیشتر بخوانید: وب 3 یا نسل سوم وب چیست ؟

ورشکستگی شرکت سلسیوس

در اولین جلسه ورشکستگی سلسیوس در روز دوشنبه، وکلای شرکت حقوقی کرکلند به رهبری پت نش (Pat Nash)، نحوه انتقال مالکیت توکن‌های Earn and borrow توسط کاربران را توضیح دادند. کاربران سلسیوس طبق شرایط خدمات (ToS) حق مالکیت توکن‌های خود را انتقال می‌دهند، بنابراین Celsius قادر به استفاده، فروش و گروگذاری دارایی‌های کاربران خواهد بود.

به طور کلی یک استثنا برای شرایط خدمات سلسیوس وجود دارد. دارندگان حساب‌های Custody این شرکت همچنان مالکیت دارایی‌های خود را بر عهده خواهند داشت. طبق قوانین شرکت سلسیوس، این شرکت نمی‌تواند بدون اجازه کاربران از دارایی‌های حساب‌های Custody استفاده کند.

شرکت سلسیوس ادعا می‌کند که کاربران از حقوق قانونی خود صرف نظر کرده‌اند

برنامه Custody Celsius در ماه آپریل برای سرمایه‌گذاران برخی از ایالت‌های آمریکا راه‌اندازی شد. این ایالت‌ها دستور توقف برنامه Celsius Earn را داده بودند. Celsius در 13 ژوئن امکان پاداش و برداشت دارایی‌ها را غیرفعال کرد. این شرکت همچنین نقدینگی و وام‌دهی های جدید را نیز متوقف نمود. دیوید سیلور (David Silver)، وکیل دادگستری، در توییت روز دوشنبه خود نوشت:

کاربران سلسیوس می‌بایست از حقوق قانونی خود صرف نظر کنند، زیرا از لحاظ فنی کل دارایی‌های آن‌ها متعلق به شرکت است.

بر اساس توییت کاظم شابر (Kadhim Shubber)، خبرنگار فایننشال تایمز (Financial Times)، کاربران Celsius علاقه‌مند هستند تا زمستان کریپتویی را از بین ببرند و به سلسیوس اجازه دهند دارایی‌هایشان را به جای فروش نگه‌داری کند. او افزود این استراتژی به کاربران اجازه می‌دهد تا فرآیند بازیابی دارایی‌ها در محیط کلان رمزنگاری شده را بهتر درک کنند.

Celsius قصد دارد قبل از فروش دارایی‌ها منتظر چرخش بازار بماند. این کار جهت حصول اطمینان از سرپا ماندن شرکت ضروری است. پس از اتمام زمستان کریپتویی، این شرکت به کاربرانی که بیشترین دارایی را داشته باشند، پول پرداخت خواهد کرد.

شرکت Celsius ادعا می‌کند که می‌تواند بیت کوین (BTC) به دست آمده از طریق عملیات ماینینگ شرکت را جهت پرداخت بدهی‌ها به فروش برساند. الکس ماشینسکی (Alex Mashinsky)، مدیرعامل Celsius، در سند تشکیل پرونده ورشکستگی شرکت تأیید نمود که Celsius قصد دارد تا سال 2023 حدود 15 هزار بیت کوین تولید کند.

دیوید سیلور همچنان نسبت به این ادعا مشکوک است. سیلور پس از پایان جلسه در یک توییت نظرات خود نسبت به اظهارات الکس ماشیینسکی را بیان نمود:

آیا می‌توانید تصور کنید که پاتریک نش (Patrick Nash) و وکلای کرکلند هم اکنون به شما گفته‌اند که سلسیوس صرفاً یک شرکت استخراج بیت کوین است؟ تمامی این حرف‌ها ادعاهای بی‌اساس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورشکستگی شرکت Celsius چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید