0

شرکت ارتباطات زیرساخت از تداوم اختلالات اینترنتی تا شنبه خبر داد!

شرکت ارتباطات زیرساخت از تداوم اختلالات اینترنتی تا شنبه خبر داد!
بازدید 138


معاون شرکت ارتباطات زیرساخت در گفتگویی با بخش خبر 21 ضمن عذرخواهی از مردم از تداوم اختلالات اینترنتی تا شنبه هفته پیش رو خبر داد.

سهراب آب‌داغ شب گذشته در گفتگو با بخش خبری ۲۱ از مردم عذرخواهی کرد و گفت به زودی با توسعه شبکه اختلال در اینترنت ثابت حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: تشخیص سرویس رادار گیم به عنوان بدافزار توسط آنتی‌ویروس‌های معتبر؛ جاسوسی از گیمرها؟

تداوم اختلالات اینترنتی تا شنبه

او در این گفت‌وگوی تلویزیونی درباره دلیل اختلالات اینترنتی پیش آمده گفت: «با توجه به حجم ترافیک داخل کشور و توسعه‌ای که باید اتفاق بیفتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.»

به گزارش ایسنا و به گفته معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت،‌ ترافیک شبکه که شامل موارد استفاده مدارس و غیره هم می‌شود، بر شبکه داخلی تاثیر دارد و در ساتای توسعه‌هایی که قرار است انجام شود، این مشکل برای کسانی که اینترنت ثابت دارند قطعا حل می‌شود.

شرکت ارتباطات زیرساخت از تداوم اختلالات اینترنتی تا شنبه خبر داد!

همچنین در ادامه این بخش خبری، امیر لاجوردی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: «سکوهای داخلی و پیام‌رسان‌ها بدون مشکل مشغول خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند.» به گفته‌ی او مشکل مرکز تبادل ترافیک کشور حل شده و وضعیت خدمات داخلی به حالت عادی برگشته است.

شرکت ارتباطات زیرساخت پیش از این، دلیل اختلالات در اینترنت را، مشکلات فنی در راستای توسعه شبکه عنوان کرده و از مردم خواسته بود تا رفع مشکل شکیبایی کنند. شبکه خبر همچنین اعلام کرد کاربران در صورت تداوم اختلال، نوع اختلال و پلتفرم مختل شده را به ۱۰۰۰۶۰۰ پیامک کنند.

اختلال در اینترنت از بعد از ظهر روز سه‌شنبه شروع شد و دسترسی به پلتفرم‌های داخلی، برخی وب‌سایت‌ها، سرویس‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی را با مشکل مواجه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تداوم اختلالات اینترنتی تا روز شنبه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید