0

شروط جدید خرید خودرو از بورس توسط بورس کالا اعلام شد

شروط جدید خرید خودرو از بورس توسط بورس کالا اعلام شد
بازدید 172

[ad_1]

طبق آخرین گزارش‌ها، عرضه خودروی شاهین گروه سایپا در بورس کالا تایید شده اما شروط جدید خرید خودرو از بورس در بورس کالا در میان است.

بر اساس این خبر، ۲۰۰ دستگاه خودرو شاهین با قیمت پایهٔ ۳۰۴ میلیون تومان در روز سه‌شنبه ۲۲ شهریور در بورس کالا عرضه می‌گردد. طبق بیانیه بورس کالای ایران، تاریخ تحویل خودروی شاهین ۲۳ مهر ۱۴۰۱ تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: فروش فوق العاده فوتون اچ 5 شهریور 1401

شروط جدید خرید خودرو از بورس

خریداران این خودرو باید ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده را به همراه یک درصد مالیات نقل و انتقال، ۲ درصد مالیات شماره‌گذاری برچسب انرژی بر حسب قیمت نهایی را واریز کنند. همچنین هر خریدار باید مبلغی معادل ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۴۶۵ ریال به‌ازای هر خودرو شامل بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۵ ریال و خدمات مربوط به شماره‌گذاری و پلاک به مبلغ ۳ میلیون و ۸۹۷ هزار ریال هستند.

همچنین در این بیانیه اعلام شده که افراد در مرحله تکمیل وجه می‌توانند نمایندگی و رنگ خودرو (سفید یا مشکی) را بدون هزینه برای مشتری انتخاب کنند.

شروط جدید خرید خودرو از بورس

بورس کالا در یک نامه شرایط جدید خرید خودرو از بورس به‌ویژه خودروی شاهین را برای سه‌شنبه مورخ ۲۲ شهریورماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرده است. در این اعلامیه سه شرط اساسی برای خرید این خودرو اعلام شده است.

در نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالا یعنی محمد نوروز پور آمده که میزان پیش دریافت خرید محصول شاهین ۱۰ درصد برآورد شده است.
علاوه بر آن در این نامه اعلام شده که برای هر کد ملی محدودیت تعداد خرید وجود ندارد و اشخاصی که پیش از این در عرضه‌های پیشین موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند هم می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. همچنین باید بدانید که در صورت وجود مازاد عرضه، خرید برای مشتریان حقوقی در مازاد عرضه بلامانع است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش فوق العاده فوتون اچ 5 شهریور 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار خودرو را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید