0

شرایط خرید ارز اربعین ؛ قیمت و بانک‌های ارائه دهنده

شرایط خرید ارز اربعین ؛ قیمت و بانک‌های ارائه دهنده
بازدید 190

[ad_1]

شرایط خرید ارز اربعین اعلام شد. طبق گفته مدیرعامل بازار متشکل ارزی، افراد می‌توانند ارزهایشان را از صرافی‌ و بانک‌های شهری که قصد عزیمت از آن را دارند، تهیه کنند.

شرایط خرید ارز اربعین امروز دوشنبه هفتم شهریور اعلام شد و افراد واجد شرایط می‌توانند از طریق صرافی‌ها و بانک‌ها اقدام به دریافت ارز اربعین نمایند.

آبان تتر

امیر هامونی، مدیرعامل بازار متشکل ارزی اعلام داشت: « برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران امام حسین(ع) برنامه‌ تدارک‌ شده این است که افراد از شهر مبدأ و استان مبدأ خود ارز تهیه کنند و به روزهای آخر منتهی به اربعین نگذارند.»

همچنین اضافه کرد: «به همین منظور با همکاری بانک مرکزی و بازار متشکل ارزی و با هماهنگی بانک‌ها و صرافی‌های عضو بازار متشکل ارزی بیش از ۹۰۰ شعبه بانکی و صرافی را برای خدمات‌رسانی به مردم تجهیز کرده است.»

گفته می‌شود که مقدار ارز اربعین 100 دلار است که با توجه به قیمت 28300 تومانی ارز توافقی، افراد برای خرید این مقدار از ارز باید 2 میلیون و 800 هزار تومان پرداخت کنند.

از طرفی نیز ممکن است این ارز به صورت دینار نیز پرداخت شود هامونی در این زمینه می‌گوید: « به محض تخصیص و تأمین دینار براساس موجودی بازار کشور تخصیص ارز دینار هم معادل ۱۰۰ دلار برابر ۱۵۰ هزار دینار تخصیص می‌یابد.»

بیشتر بخوانید:‌ اربعین فرصتی برای واردات گوشی قاچاق به اسم زائران!

شرایط خرید ارز اربعین

روز پنجشنبه، ابلاغیه‌ای از طرف بانک مرکزی به بانک‌های ملی، سپه، ملت، تجارت و صادرات اعلام شد که در آن، بانک‌های مذکور موظف به فروش ارز اربعین به زائرین حسینی هستند. طبق این ابلاغیه به هر نفر 100 دلار ارز اربعین تعلق می‌گیرد.

پس از اعلام شرایط خرید ارز اربعین ، متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی، شماره تلفن همراه به نام متقاضی و کارت بانکی به نام متقاضی، اقدام به خرید ارز مورد نظر نمایند.

نکته قابل توجه اینکه، متقاضیان علاوه بر ارز اربعین می‌توانند ارز مسافرتی به مبلغ 300 یورو یا معادل آن از ارزهای دیگر، از صرافی‌ها مطالبه کنند. همچنین می‌توانند از طریق بازار توافقی و با نرخ توافق شده تا سقف 500 یورو و یا 2000 یورو سرفصل، ارز مورد نیازشان را تهیه کنند.

ناگفته نمایند که فروش ارز برای سرفصل زیارتی اربعین محدودیتی برای فروش ارز مسافرتی برای متقاضیان در سال پیش رو نخواهد داشت و متقاضیان با خیالی آسوده اقدام به خرید ارز مورد نظرشان کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط خرید ارز اربعین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید