0

شرایط حذف کارت سوخت جایگاه‌ها اعلام شد

شرایط حذف کارت سوخت جایگاه‌ها اعلام شد
بازدید 75

[ad_1]

شرایط حذف کارت سوخت جایگاه‌ها اعلام شد. طبق این شرایط با توجه به میزان فروش جایگاه‌داران، کارت سوخت برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

حذف کارت سوخت جایگاه‌ها یکی از اقدامات دردسرساز ماه‌های اخیر برای رانندگان بوده است. این کار باعث شده مالکان خودروها برای استفاده از بنزین، به کارت سوخت خودشان متکی باشند. درنتیجه افرادی که کارت سوخت ندارند یا سهمیه بنزین آن‌ها تمام شده است، با مشکلات جدی هنگام سوخت‌گیری مواجه خواهند شد. حذف کارت سوخت جایگاه‌ها تا جایی پیش رفته است که بسیاری از پمپ بنزین‌ها تنها یک کارت سوخت در اختیار دارند. همچنین حجم برداشت از کارت سوخت جایگاه‌داران نیز به رقم خاصی محدود شده است.

بیشتر بخوانید: توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی ؛ آغازی بر پایان کارت سوخت!

شرایط حذف کارت سوخت جایگاه‌ها اعلام شد

بنابر اعلام مدیر سامانه کارت هوشمند سوخت، حذف کارت سوخت جایگاهداران براساس میزان فروش آن‌ها صورت می‌گیرد. بنابراین جایگاه‌های سوختی که عرضه کمتری دارند، تنها یک کارت سوخت را دریافت خواهند کرد. تا پیش از این به‌ازای هر نازل سوخت در پمپ بنزین‌ها، یک کارت سوخت قرار داشت. اما دو سال گذشته فرایند حذف کارت سوخت جایگاه‌ داران آغاز شد و اکنون به جدی‌ترین شکل خود رسیده است. بنابر اعلام صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت، درحال‌حاضر تنها در شهرها و جایگاه‌های پرتردد به‌ازای هر نازل یک کارت وجود خواهد داشت.

شرایط حذف کارت سوخت جایگاه‌ها

این گفته‌ها درحالی بیان می‌شود که مطابق گزارش‌های مردم در فضای مجازی، حذف کارت سوخت جایگاه‌داران بسیار جدی است. اکثر جایگاه‌ها از ارائه کارت سوخت به متقاضیان خودداری می‌کنند. این مسئله باعث شده است تا رانندگان اسنپ و افرادی که ناچار به تردد طولانی با خودروی شخصی هستند، دچار مشکل در تأمین بنزین خود شوند. از مدتی پیش نیز فرایند صدور کارت سوخت همراه با مدارک اتومبیل صفرکیلومتر حذف شده است.

بنابراین مالکان خودروی صفرکیلومتر پس از تحویل خودرو، بایستی به دفاتر پلیس+10 مراجعه کنند و درخواست صدور کارت سوخت ارائه دهند. درنتیجه متقاضیان دریافت بنزین از کارت سوخت جایگاه‌ها افزایش یافته است، درحالی‌که عملاً کارتی برای دریافت بنزین وجود ندارد.

متقاضیان دریافت بنزین که کارت سوختی در اختیار ندارند، ناچار به خرید بنزین از رانندگان تاکسی هستند. اگر به پمپ بنزین شهرهای بزرگ و کوچک مراجعه کنید، تاکسی‌های متعددی را خواهید دید که درحال فروش سهمیه بنزین خود به متقاضیان هستند. فروش مازاد سهمیه گازوئیل توسط مالکان خودروهای سنگین نیز از گذشته محسوس بوده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره شرایط حذف کارت سوخت جایگاه‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

.

منبع:دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید