0

شایعات آیفون 16 شروع شد؛ نسل بعدی آیفون به دکمه جدید مجهز می‌شود

شایعات آیفون 16 شروع شد؛ نسل بعدی آیفون به دکمه جدید مجهز می‌شود
بازدید 28

[ad_1]

انتشار اخبار در مورد شایعات آیفون 16 مدت‌هاست توسط رسانه‌ها آغاز شده است و حال، برخی منابع خبر از احتمال وجود دکمه‌ای جدید در پرچمدار بعدی اپل می‌دهند.

هنوز از رونمایی آیفون 16 خیلی دور هستیم، اما شایعات درباره این گوشی به تدریج در حال منتشر شدن هستند. آخرین شایعه نشان می‌دهد که اپل ممکن است یک دکمه جدید به آیفون 16 اضافه کند. البته عملکرد این دکمه جدید هنوز مشخص نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شایعات آیفون 16 از اضافه شدن دکمه جدید خبر می‌دهد

آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس با یک دکمه اضافی به نام دکمه اکشن همراه بودند که برای وظایف مختلف قابل تنظیم است. گزارشی از MacRumors اکنون اعلام می‌کند که اپل ممکن است برای سری آیفون 16 همین راه را ادامه دهد و یک دکمه جدید به آن اضافه کند.

اگرچه دکمه اکشن برای نسخه‌های آیفون 15 پرو و پرو مکس در دسترس بود، این منبع می‌گوید که احتمال بسیار زیادی وجود دارد که همه نسخه‌های آیفون 16 با دکمه جدید عرضه شوند. نسل آینده گوشی‌های هوشمند اپل شامل آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس است. در همین حال، برخی شایعات دیگر نشان می‌دهند که آیفون 16 و 16 پلاس ممکن است همچنان صفحه نمایش 120 هرتزی نداشته باشند.

گفته می‌شود که سری آیفون 16 اپل با دکمه‌های بیشتری عرضه خواهد شد. برای جای دادن این تغییر، اپل قرار است آنتن mmWave را به سمت چپ دستگاه منتقل کند. آنتن mmWave در حال حاضر در سمت راست آیفون‌ها قرار دارد. همچنین کلیدهای صدا و روشن/خاموش همچنان در جای خود باقی می‌مانند.

شایعات آیفون 16

گزارش همچنین بیان می‌کند که دکمه اکشن در آیفون‌های بعدی با دستگاه هماهنگ خواهد بود زیرا اپل قصد دارد به فناوری solid-state روی آورد. طراحی solid-state به این معنی است که دستگاه از قطعات متحرک استفاده نمی‌کند و به جای آن از بازخورد هپتیک استفاده می‌کند.

شایعات قبلی نیز به وجود یک دکمه جدید زیر دکمه روشن/خاموش اشاره کرده‌اند. این دکمه جدید ظاهرا نوعی دکمه خازنی است که به نام “دکمه ضبط” شناخته می‌شود. با توجه به نام آن، احتمالاً این دکمه مربوط به دوربین آیفون 16 است. در همین حال، اضافه کردن یک دکمه جدید به آیفون‌ها در حالی که دکمه اکشن قابل تنظیم است، سوالات زیادی درباره گوشی‌های هوشمند بعدی اپل ایجاد می‌کند.

در حال حاضر، می‌توانیم این خبر را با اندکی شک درنظر بگیریم، زیرا سری آیفون 15 به تازگی عرضه شده است و هنوز زود است که درباره مدل‌های بعدی صحبت کنیم. جزئیات بیشتر درباره دکمه احتمالی آیفون 16 در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شایعات آیفون 16 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

[ad_2]

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید