0

شارژ کامل باتری ردمی نوت 12 در 9 دقیقه با شارژر حیرت‌آور 210 واتی!

شارژ کامل باتری ردمی نوت 12 در 9 دقیقه با شارژر حیرت‌آور 210 واتی!
بازدید 97


یکی از مهم ترین ویژگی‌های سری گوشی‌های Redmi note 12 شیائومی که هفته گذشته معرفی شدند، شارژ کامل باتری ردمی نوت 12 در 9 دقیقه است.

یکی از تازه‌ترین محصولات شرکت شیائومی که بسیار مورد توجه قرار گرفته، گوشی‌های ردمی نوت ۱۲ است. این سری مدل‌های مختلفی از جمله ردمی نوت 12 ، ردمی نوت 12 پلاس ، ردمی نوت پرو پلاس و نسخه مخصوص دیسکاوری ادیشن را شامل می‎شود. هم‌چنین این سری توانایی شارژ بسیار سریع ۲۱۰ واتی را با باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. ادعای شیائومی شارژ این سری از گوشی‌ها در 9 دقیقه است که بر اساس تست شارژ Redmi note 12، می‌توان متوجه شد که این ادعا تا چه حد واقعی است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

شارژ کامل باتری ردمی نوت 12

طبق گزارش شرکت شیائومی، سری گوشی‌های Redmi note 12، توانایی شارژ کامل از صفر تا صد درصد را تنها در ۹ دقیقه دارند، ولی بررسی‌های جدی و تست شارژ گوشی ثابت کرد که در واقعیت توانایی شارژ با این سرعت باورنکردنی را ندارند.

شارژ کامل باتری ردمی نوت 12

با توجه به اطلاعات به دست آمده از تست شارژ سری ردمی نوت ۱۲ نسخه دیسکاوری، قدرت شارژ این سری عدد ۱۸۴.۸۵ را نشان می‌دهد که با این قدرت شارژ گوشی تنها در ۳ دقیقه ممکن است. با توجه به این که زمان شارژ این گوشی با قدرت ۱۸۰ کم است، ولی هم‌چنان قدرت شارژ این گوشی به عدد ۱۲۰ می‌رسد که عدد بسیار خوبی است.

با توجه به اطلاعات و بررسی‌ها، شارژ گوشی ردمی نوت ۱۲ در ۹ دقیقه ممکن نیست، ولی طبق تست‌های انجام شده توسط charger labs، ثابت شده که زمان شارژ این گوشی‌ها ۱۰ دقیقه و ۱۰ ثانیه است. در آینده احتمال دارد با انتشار آپدیت‌های جدید، سرعت شارژ گوشی افزایش پیدا کند ولی شارژ کامل گوشی تنها در ۱۰ دقیقه، دستاورد مهمی برای یک گوشی تجاری به حساب می‌آید.

البته این گوشی‌ها عملکرد بسیار جالبی در کنترل حرارت گوشی هم دارند، به طوری که دمای این گوشی‌ها در زمان فست شارژ، ۴۳ درجه سانتی گراد است که خنک‌تر از سایر گوشی هاست. استفاده از سیستم خنک‌کننده VC باعث این کنترل حرارت می‌شود.

سوالی که پیش می‌آید این است که با توجه به نتایج حاصل از تست شارژ گوشی ردمی نوت ۱۲ دیسکاوری ادیشن، با شارژ ۱۸۰ واتی در بلند مدت آسیب می‌بیند یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شارژ کامل باتری ردمی نوت 12 در 9 دقیقه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید