0

سیستم عامل WatchOS 9 رسما منتشر شد

سیستم عامل WatchOS 9 رسما منتشر شد
بازدید 42


در جدیدترین آپدیت سیستم عامل اپل واچ، سیستم عامل WatchOS 9 برای ساعت‌های اپل عرضه شد. برای دسترسی به این آپدیت، به اپل واچ سری 4 یا بالاتر نیاز دارید.

در کنار iOS 16، شرکت اپل سیستم عامل watchOS 9 را نیز منتشر کرده است. برای نصب این آپدیت روی ساعت هوشمند خود، ابتدا باید iOS 16 را در گوشی آیفون خود نصب کنید. این کار را می‌توانید با باز کردن تنظیمات و سپس ضربه زدن روی «General» و سپس «Software» و در آخر «Update» انجام دهید.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید:‌ بررسی اولیه اپل واچ اولترا (Apple Watch Ultra)؛ نگاه نزدیک به مشخصات و قابلیت‌ها

ویژگی های سیستم عامل WatchOS 9 اپل واچ

اگر اپل واچ سری 3 دارید، به این آپدیت دسترسی نخواهید داشت زیرا اپل پشتیبانی از گجت‌های پوشیدنی 2017 خود را کنار گذاشته است. همچنین شایان ذکر است که همه ویژگی های این سیستم عامل در هر ساعت هوشمند اپل و در هر منطقه‌ای در دسترس نخواهد بود. همانند به‌روزرسانی‌های گذشته، باز هم تناسب اندام تمرکز اصلی WatchOS 9 است.

سیستم عامل WatchOS 9

اکنون نحوه ضربان قلب خود را هنگام تمرین و بررسی الگوهای خواب خود را در اپل واچ خود خواهید دید. همچنین پشتیبانی از تمرینات گوناگون ورزشی و راهی برای نظارت بر بهترین عملکرد شخصی شما نیز وجود دارد.

علاوه بر این، می‌توانید ساعت هوشمند خود را به گونه‌ای تنظیم کنید تا به شما یادآوری کند که داروهای خود را مصرف کنید. از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به رابط بازطراحی شده برای مرورگر سیری، واکنش‌های سریع و تعداد انگشت شماری واچ فیس جدید اشاره کرد.

در مجموع باید منتظر عملکردی بهبودیافته و سریعی از این سیستم عامل جدید باشیم و به نظر می‌رسد که ویژگی‌های جدید آن نیز می‌تواند توجه بسیاری از کاربران اپل واچ را به خود جلب کند. همانطور که اشاره شد این سیستم عامل فقط بر روی اپل واچ سری 4 و بالاتر در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد انتشار رسمی سیستم عامل WatchOS 9 برای اپل واچ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: engadget

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید