0

سیستم عامل HarmonyOS 4 رسما رونمایی شد [+قابلیت‌ها]

تصویر پیدا نشد !
بازدید 70

[ad_1]

سیستم عامل HarmonyOS 4 رسماً رونمایی شد. هواوی نسخه جدید سیستم‌عامل اختصاصی گوشی‌های هوشمند خود را برای رقابت با اندروید و iOS معرفی کرد.

هواوی به‌عنوان غول تکنولوژی چین و ارائه‌دهنده بهترین شبکه ارتباطی 5G در جهان، چندی پیش در رویداد توسعه‌دهندگان خود از سیستم‌عامل هارمونی OS 4 رونمایی کرد و اعلام کرد که این سیستم‌عامل به‌زودی منتشر می‌شود.

حال پس از مدتی این شرکت صاحب‌نام رسماً سیستم عامل HarmonyOS 4 را برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و حتی خودرو معرفی کرد. اما برای اینکه با ویژگی‌های اضافه شده به نسخه جدید HarmonyOS آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ما را در ادامه نوشته دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: هواوی با انتشار بین‌المللی HarmonyOS به جنگ اندروید و iOS می‌رود

سیستم عامل HarmonyOS 4 رسماً توسط هواوی رونمایی شد

هواوی ساعاتی پیش هارمونی او اس ۴ (HarmonyOS 4) را به‌عنوان جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اختصاصی خود معرفی کرد. این سیستم‌عامل که در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی ۲۰۲۳ رونمایی شد، بازطراحی بزرگی تجربه کرده است و گزینه‌های جدیدی برای شخصی‌سازی در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند دارد.

هواوی در مراسم امروز گفت که اکوسیستم HarmonyOS هم‌اکنون شامل بیش از ۷۰۰ میلیون دستگاه در سراسر دنیا است. سیستم‌عامل موردبحث هواوی با انواع محصولات ازجمله تلویزیون‌های هوشمند و خودروها نیز سازگاری دارد و آمار ۷۰۰ میلیونی صرفا به موبایل و تبلت خلاصه نمی‌شود.

سیستم عامل HarmonyOS 4 رسماً توسط هواوی رونمایی شد

بر اساس بیانیه‌ رسمی هواوی، این شرکت در HarmonyOS 4 امکان تغییر فونت سیستم، رنگ‌ها و حالت ساعت و ویجت‌ها را فراهم کرده است. کاربران همچنین می‌توانند ایموجی‌ها را به‌عنوان والپیپر انتخاب کنند.

سیستم عامل HarmonyOS 4 رسماً توسط هواوی رونمایی شد

هواوی پک ایموجی سیستم‌عامل هارمونی را با ایموجی‌های انیمیشنی (مشابه تلگرام) به‌روزرسانی کرده است. اپلیکیشن Panorama Weather به شما امکان می‌دهد پیش‌بینی آب‌و‌هوا را مستقیماً وارد صفحه‌ قفل کنید. تغییرات آب‌و‌هوا به‌صورت بلادرنگ در صفحه‌ قفل اعمال می‌شود.

هواوی پنل نوتیفیکیشن را نیز بازطراحی کرده است تا کاربر بتواند نوتیفیکیشن‌ها را بر اساس نیازهایش شخصی‌سازی کند. کاربر همچنین می‌تواند نوتیفیکیشن اپلیکیشن مدنظرش را در پنل سنجاق کند.

امکان برقراری تعامل با نوتیفیکیشن‌ها بدون باز کردن اپلیکیشن وجود دارد. این قابلیت برای گوشی‌ها و تبلت‌ها و ساعت‌ها در دسترس قرار می‌گیرد و با شماری از اپلیکیشن‌های اختصاصی هواوی و اپلیکیشن‌های متفرقه سازگار است.

هواوی همچنین تعداد ویجت‌ها را افزایش داده است و اکنون ویجت‌ها در ابعاد مختلف ارائه می‌شوند و امکان قراردادن آن‌ها روی صفحه‌ اصلی وجود دارد.

سیستم عامل HarmonyOS 4 رسماً توسط هواوی رونمایی شد

هواوی قابلیتی به نام Super Transfer معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهد چندین فایل، متن و تصویر را در یک بسته قرار دهید و در بین اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های مبتنی‌بر HarmonyOS انتقال دهید. این قابلیت با خودروهای مجهزبه HarmonyOS نیز سازگاری دارد.

هواوی می‌گوید سیستم‌عامل هارمونی ۴ از نسخه‌ اصلاح‌شده‌ موتور Ark Engine استفاده می‌کند. این موتور، ۲۰ درصد عملکرد بهتر دارد، اپلیکیشن‌ها را سریع‌تر باز می‌کند و در عین کاهش مصرف انرژی می‌تواند انیمیشن‌ها را بهتر اجرا کند. هواوی از اعمال بهبودهایی در سیستم‌های امنیتی هارمونی ۴ نیز خبر داده است.

سیستم عامل HarmonyOS 4 رسماً توسط هواوی رونمایی شد
دستگاه‌ههای سازگار با هارمونی OS 4

نسخه‌ بتای سیستم‌عامل HarmonyOS 4 از امروز روی ۳۴ گوشی هواوی ازجمله سری میت ۵۰ و P60 قابل‌دسترس است و مدتی بعد برای گوشی‌های دیگری نظیر نوا ۹ و نوا ۱۰ نیز منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره رونمایی رسمی سیستم عامل HarmonyOS 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید