0

سیستم ضد چیت وارزون از شیوه جالبی برای مقابله با چیتر‌ها استفاده می‌کند

سیستم ضد چیت وارزون از شیوه جالبی برای مقابله با چیتر‌ها استفاده می‌کند
بازدید 53


مقابله با چیتر‌ها با استفاده از جاذبه زمین! جدید‌ترین سیستم ضد چیت وارزون. چیت یکی از مسائل رایج در بازی‌های آنلاین است و بسیاری از پلیر‌ها ترجیح می‌دهند به جای بازی عادلانه از چیت استفاده کنند.

بازی Call of Duty: Warzone 2.0 یکی از بازی‌های چند نفره است که به جولانگاه چیتر‌ها تبدیل شده و همین موضوع بسیاری از پلیرها را شاکی کرده است. توسعه دهندگان حین مواجه با چیتر‌ها معمولا آنها را از بازی اخراج و اکانت آنها را بن می‌کنند، اما ظاهرا اکتیویژن در حال توسعه نوعی سیستم ضد چیت است که چیترها را حسابی تنبیه و عصبانی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سقوط آزاد چیتر‌ها در مپ وارزون!

در بازی وارزون همچون دیگر بازی‌های بتل رویال بازیکنان با پریدن از هواپیما در نقاط دلخواه خود روی نقشه بازی فرود می‌آیند تا مشغول لوت و کشتن دشمنان شوند. در سیستم ضد چیت وارزون چیترها پس از شناسایی به لابی هدایت نمی‌شوند، در عوض هنگام پریدن چتر نجات آنها عمل نمی‌کند و چیترها با سرعت تمام به زمین برخورد می‌کنند و کشته می‌شوند و سپس از بازی اخراج می‌شوند. حتی اگر چیتر باز هم در بازی بماند، همین روند تا زمانی که بازی به اتمام برسد یا فرد متقلب از بازی خارج شود، تکرار می‌شود.

سیستم ضد چیت وارزون

این رویکرد بامزه چیتر‌ها را خجالت زده و عصبانی می‌کند و به نوعی بازی ناعادلانه آنها را تلافی می‌کند. البته برای بازیکنان معمولی جای نگرانی نیست زیرا سیستم ضد چیت وارزون نقص‌ها و دستکاری‌های سیستمی را شناسایی می‌کند. پس دفعه بعد که حین فرود آمدن در مپ وارزون بودید و بازیکنی را در حال سقوط آزاد مشاهده کردید، بدانید اکتیویژن بال‌های یک عقاب چیتر را قیچی کرده است.

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید