0

سیستم دوبله هوش مصنوعی ElevenLabs با پشتیبانی از زبان فارسی معرفی شد

سیستم دوبله هوش مصنوعی ElevenLabs با پشتیبانی از زبان فارسی معرفی شد
بازدید 47

[ad_1]

یک استارتاپ هوشمند از سیستم دوبله هوش مصنوعی ElevenLabs رونمایی کرد. این سیستم پیشرفته قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد.

سیستم دوبله هوش مصنوعی استارتاپ ElevenLabs با پشتیبانی از زبان فارسی معرفی شد. از زمان روی کار آمدن تکنولوژی هوش مصنوعی، مدل‌های دوبله متفاوتی برپایه این فناوری توسعه داده شده که اکثراً از زبان فارسی پشتیبانی نکرده و یا بسیار محدود بودند. اما حالا با هوش مصنوعی ElevenLabs زبان فارسی به طور کامل پشتیبانی شده است. انتظار می‌رود که به استودیوهای مختلف به‌کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: قابلیت دوبله ویدیوهای یوتیوب با هوش مصنوعی رسما منتشر شد

سیستم دوبله هوش مصنوعی ElevenLabs با ویژگی‌های جدید معرفی شد

استارتاپ ElevenLabs که در‌ زمینه شبیه‌سازی صدا مهارت دارد، از یک سرویس دوبله هوش مصنوعی به نام «AI Dubbing» رونمایی کرده است که به شما اجازه می‌دهد صدای گوینده در ویدیوها را با لحن اصلی به زبان‌های مختلف دوبله کنید.

این سیستم دوبله هوش مصنوعی از زبان‌های ورودی و خروجی مختلفی ازجمله فارسی پشتیبانی می‌کند، بااین‌حال ویدیوها را به فارسی دوبله نمی‌کند. درحقیقت می‌توانید ویدیوهای فارسی را به زبان‌های دیگر تبدیل کنید. امکان استفاده رایگان از این سرویس وجود دارد، اما ElevenLabs محدودیت‌هایی برای آن درنظر گرفته است.

درصورتی‌که به‌دنبال استفاده رایگان از این سرویس دوبله باشید، با کیفیت پایین ویدیوها روبه‌رو می‌شوید و همچنین نمی‌توانید ویدیوهای حجیم در آن آپلود کنید. برای دسترسی به امکانات بیشتر باید اشتراک ElevenLabs را تهیه کنید.

برای استفاده از این سیستم دوبله باید به این لینک بروید که با صفحه زیر مواجه می‌شوید. در این صفحه می‌توانید ویدیوی مدنظرتان را آپلود کنید یا از لینک ویدیوها در پلتفرم‌هایی مانند یوتوب یا تیک‌تاک استفاده کنید.

سیستم دوبله هوش مصنوعی ElevenLabs با ویژگی‌های جدید معرفی شد

درحالی‌که زبان ورودی به‌طور خودکار شناسایی می‌شود، می‌توانید به‌صورت دستی هم آن را انتخاب کنید. همان‌طور که گفتیم، این سرویس از زبان ورودی فارسی هم پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید ویدیوهای فارسی را به زبان‌های مختلف دوبله کنید.

در ادامه باید زبان خروجی را مشخص کنید که شامل بیش از 20 زبان می‌شود. متأسفانه درحال‌حاضر خبری از پشتیبانی از زبان فارسی نیست. پس از آپلود ویدیو یا قراردادن لینک پلتفرم‌ها، باید کمی صبر کنید تا ویدیو دوبله شود. درنهایت می‌توانید ویدیو را دانلود کنید. در نسخه رایگان، ویدیوها کیفیت پایینی دارند و البته روی آن‌ها واترمارک ElevenLabs قرار می‌گیرد.

اگرچه ElevenLabs می‌گوید این سیستم می‌تواند محتوا را به‌خوبی ترجمه کند و حتی دیالوگ‌های جدید با زبان مدنظر کاربران بسازد، اما حداقل در نسخه رایگان این سیستم هوش مصنوعی با دقت بالایی روبه‌رو نیستیم و شاید حتی ویدیوها به‌صورت ترکیبی به دو زبان مختلف دوبله شوند. این احتمال وجود دارد که با تهیه اشتراک ElevenLabs، چنین مشکلی برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سیستم دوبله هوش مصنوعی ElevenLabs چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید