0

سیری با هوش مصنوعی مولد به میدان رقابت ۲۰۲۴ می‌آید

سیری با هوش مصنوعی مولد به میدان رقابت ۲۰۲۴ می‌آید
بازدید 17

[ad_1]

گزارش منتشر شده که نشان از هدف‌گذاری اپل مبنی بر استفاده از هوش مصنوعی مولد برای سیری دارد. طبق این گزارش در کنفرانس توسعه‌دهندگان 2024 یا WWDC، اپل قصد دارد از این فناوری رونمایی کند.

اپل تا کنون تاکیدی بر رقابت با چت‌بات‌های هوش مصنوعی نظیر ChatGPT و بارد نداشته، اما طبق گزارش جدید از یک منبع معتبر به نام Yeux1122، این شرکت به تازگی پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه پیاده‌سازی هوش مصنوعی مولد برای سیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اپل، دومین نسخه‌ بتای iOS 17.3 را از دسترس خارج کرد؛ علت چیست؟

بر اساس اظهارات این منبع مطلع، نسخه آتی سیری با توانایی‌های هوش مصنوعی مولد ، دارای امکانات شخصی‌سازی گسترده‌تری خواهد بود و قابلیت برقراری گفتگو با کاربران به زبان طبیعی را خواهد داشت. همچنین، این دستیار قادر به انجام وظایف متنوع و پیشرفته در آیفون و دیگر سیستم‌های این شرکت خواهد بود.

گزارش حاکی از این است که در جشنواره توسعه‌دهندگان WWDC 2024، اپل قصد دارد توانایی‌های ارتباط سرویس-به-سرویس را از طریق چندین ویژگی مختلف معرفی کند، اما این ویژگی‌ها به‌صورت متفاوت بین هر سرویس قابل دسترسی خواهند بود. هنوز مشخص نیست که این قابلیت‌ها چه تأثیری بر هر سرویس خاص دارند.

قبلا منبعی به نام Tech_reve  گفته بود که اپل در رویداد توسعه‌دهندگان بعدی، نسخه پیشرفته‌تر سیری با قابلیت‌های هوش مصنوعی را معرفی خواهد کرد. پیشتر نیز گزارش‌ها درباره توسعه چت‌بات Apple GPT منتشر شده بود که نشان می‌داد از آن در داخل شرکت برای خلاصه‌سازی متون و پاسخ به سوالات کاربران استفاده می‌شود.

هنوز اطلاع دقیقی از زمان برگزاری این مراسم در دسترس نیست به همین جهت خیلی نمی‌توان به اطلاعاتی که این منبع که چندان هم خوش‌سابقه نیست اعتماد کرد. اگر برنامه‌ریزی‌های جدید به مانند سال‌های گذشته باشد احتمالا  رویداد WWDC  در سال 2024 در ماه ژوئن برابر با خرداد 1403 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی استفاده از هوش مصنوعی مولد برای سیری چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید