0

سوپرایز جدید ایلان ماسک؛ سرعت اینترنت موبایلی استارلینک 17 مگابیت برثانیه است!

سوپرایز جدید ایلان ماسک؛ سرعت اینترنت موبایلی استارلینک 17 مگابیت برثانیه است!
بازدید 20

[ad_1]

ایلان ماسک به تازگی اطلاعات جذابی را درباره‌ی تست سرعت اینترنت موبایلی استارلینک که نشان می‌دهد، این سرویس که اینترنت را به صورت مستقیم به گوشی‌های معمولی متصل می‌کند، سرعت بی‌نظیری به اندازه 17 مگابیت بر ثانیه را به دست آورده است.

اسن دستاورد به عنوان یک رکورد جدید برای Direct to Cell شناخته می‌شود؛ ایلان ماسک ادعا می‌کند که این آزمایش با استفاده از یک گوشی سامسونگ مدل استاندارد و بدون اصلاح انجام شده است.

بیشتر بخوانید: نماینده جدید مجلس خواهان طرح صیانت و پیگیری اینترنت ملی شد [+ویدئو]

ثبت رکورد 17 گیگابایت بر ثانیه‌ای سرعت اینترنت موبایلی استارلینک

ارائه‌ی سرعت دانلود به اندازه 17 مگابیت بر ثانیه از طریق سرویس Direct to Cell، به عنوان یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود. مهم‌ترین نکته اینجاست که این سرویس بدون نیاز به پایانه‌های زمینی عمل می‌کند، و ماهواره‌ها مستقیماً با گوشی‌هایی که در ابتدا برای سیستم ارتباط ماهواره‌ای طراحی نشده بودند، ارتباط برقرار می‌کنند.

 

سوپرایز جدید ایلان ماسک ؛ سرعت اینترنت موبایلی استارلینک 17 مگابیت برثانیه است!

اسپیس‌ایکس با ارائه‌ی سرویس Direct to Cell به دنبال افزایش دسترسی افراد به اینترنت است. این سرویس امسال به صورت اولیه راه‌اندازی می‌شود و در سال 2025 به احتمال زیاد امکان اتصال به اینترنت از این طریق ممکن خواهد شد. اسپیس‌ایکس اعلام کرده است که Direct to Cell با “گوشی‌های LTE موجود” سازگاری خواهد داشت.

شرکت فضایی ایلان ماسک، مدتی پیش شش ماهواره Direct to Cell را به مدار زمین ارسال کرده تا با آزمایش این سرویس آغاز شود. ایلان ماسک هفته گذشته از موفقیت‌آمیز بودن آزمایش Direct to Cell خبر داده بود.

اسپیس‌ایکس ادعا می‌کند که Direct to Cell به اپراتورهای موبایل در سراسر جهان این امکان را می‌دهد که “دسترسی یکپارچه‌ی جهانی به پیام‌رسانی، تماس و وب‌گردی” را به مشترکان خود ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

لطفا نظرات خود را درباره‌ی ثبت رکورد جدید سرعت اینترنت موبایلی استارلینک را با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید