0

سونی غایب بزرگ گیمزکام 2022

سونی غایب بزرگ گیمزکام 2022
بازدید 348


در شرایطی که به زمان برگزاری رویداد گیمزکام نزدیک می‌شویم، مشخص شده که سونی غایب بزرگ گیمزکام 2022 خواهد بود و قصد ندارد در این رویداد حاضر شود.

بی‌تردید رویداد گیمزکام (Gamescom) مهمترین و بزرگترین رویداد دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که همه ساله با حضور و همکاری شماری از شرکت‌های مهم بازی‌سازی به میزبانی آلمان برگزار می‌شود. بنابر روال هرساله، در مراسم سال 2022 نیز قرار است جدیدترین دستاوردها و بازی‌ها رونمایی شوند و اطلاعات زیادی از بازی‌های جدید منتشر شود. اما نکته مهم درباره رویداد امسال؛ غیبت سونی به عنوان یکی از مهمترین شرکت‌هایی است که همواره نقشی حیاتی در صنعت گیم داشته است.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های استراتژیک 2021

سونی غایب بزرگ گیمزکام 2022

بعد از رویدادهای مختلف دنیای گیم در سال میلادی جاری، چشم علاقه‌مندان گیم به نمایشگاه گیمزکام دوخته شده است که در بازه زمانی 2 تا 6 شهریور ماه 1401 برگزار خواهد شد. اما بنابر آخرین خبرها، شرکت سونی طی بیانیه‌ای اعلام کرده که قرار نیست در نمایشگاه گیمزکام 2022 حاضر شود.

غایبان بزرگ گیمزکام 2022

در شرایطی که برگزارکنندگان رویداد در تبلیغات خود بر روی حضور بیش از 250 شرکت در مراسم امسال تاکید ورزیده‌اند، به نظر می‌رسد تنها شرکت‌های نسبتا مشهور و شناخته شده در رویداد امسال بندازی نامکو، THQ Nordic و Koch Media باشند.

نکته جالب اینکه سونی تنها نام شناخته‌شده‌ای نیست که از حضور در نمایشگاه Gamescom 2022 منصرف شده است، بلکه نام‌های شناخته شده دیگری چون نینتندو، اکتیویژن بلیزارد  تیک تو اینتراکتیو نیز پیش از این اعلام کرده بودند که در نمایشگاه سال جاری حاضر نخواهند شد. البته شایعاتی درباره احتمال حضور مایکروسافت در این رویداد مطرح شده است.

جدیدترین گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که پلی استیشن، در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادی به نام State of Play در آینده نزدیک است و در آن قصد دارد تاریخ انتشار بازی God of War: Ragnarok را اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص غایب بزرگ گیمزکام 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید