0

سود چشمگیر لنوو از تحریم‌های روسیه

سود چشمگیر لنوو از تحریم‌های روسیه
بازدید 32


سود چشمگیر لنوو در فروش لپتاپ قابل تامل است. این شرکت که در روسیه قرار دارد به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کامپیوتر در جهان شناخته می‌شود.


بر اساس گزارش وبسایت Techradaer، چیزی که سبب تعجب از سود چشمگیر لنوو می‌شود، خارج شدن این شرکت در ماه می از بازار روسیه است. لنوو دیگر محصولی در کشور روسیه عرضه نمی‌کند و علی‌رغم این خروج همچنان در راس شرکت‌های سودده منطقه می‌درخشد. لنوو به عنوان پرفروش‌ترین برند لپ‌تاپ در سال اخیر توانسته است افزایش 3 درصدی فروش را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های لنوو 2022

سود چشمگیر لنوو همیشگی خواهد بود؟

این شرکت در نیمه اول سال جاری موفق به فروش 95 هزار کامپیوتر در کشور روسیه شد. این فروش در حالی بود که شرکت hp که نزدیک‌ترین رقیب لنوو محسوب می‌شود، 80 هزار دستگاه به فروش رسانید. لنوو با رشد درآمد 215 درصدی در سال 2022 توانست در سه ماه پایانی سال میلادی، تعداد 61 هزار دستگاه بیشتر از سال‌های قبل بفروشد. البته کارشناسان معتقدند که با خروج این شرکت از بازار روسیه، افت و سقوط بزرگی در انتظار لنوو خواهد بود.

سود چشمگیر لنوو

گفتنی است که یکی از پیامدهای حمله روسیه به اوکراین خروج بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری مانند گوگل و مایکروسافت به همراه شرکت‌های ارائه خدمات پرداخت مانند ویزا و مستر کارت از بازار روسیه بود. این اتفاقات و خروج یکباره شرکت‌ها از روسیه آسیب بسیار زیادی به مصرف کنندگان روسی وارد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سود چشمگیر لنوو از تحریم‌های روسیه چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید