0

سوئیچ دیجیتالی شیائومی در MWC 2023 معرفی شد

سوئیچ دیجیتالی شیائومی در MWC 2023 معرفی شد
بازدید 25

[ad_1]

سوئیچ دیجیتالی شیائومی در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شد. این سوئیچ هوشمند با همکاری شرکت مطرح تولیدکننده خودرو “BMW” توسعه داده شده است.

سوئیچ دیجیتالی شیائومی با همکاری غول خودروساز آلمانی BMW در کنگره جهانی موبایل MWC 2023 معرفی شد. بسیاری از دوست‌داران تکنولوژی معتقداند که این سوئیچ هوشمند، جذاب‌ترین فناوری معرفی‌شده شیائومی در این کنگره است. شیائومی در این کنگره تاکنون محصولات جذابی مانند عینک هوشمند و چند محصول دیگر معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: گجت جدید موتورولا هر گوشی را به ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌کند

سوئیچ دیجیتالی شیائومی با همکاری BMW معرفی شد

سوئیچ دیجیتالی شیائومی “Xiaomi Digital Car Key” جذاب‌ترین گجت این شرکت چینی در نمایشگاه MWC 2023 به حساب می‌آید که با همکاری BMW ساخته شده و در ادامه با آن آشنا می‌شویم.

سوئیچ دیجیتالی شیائومی با همکاری BMW معرفی شد

با گذشت زمان، کم‌کم به رونمایی نهایی از ماشین برقی شیائومی نزدیک‌تر می‌شویم و از آن‌ جایی که سوئیچ‌های معمولی و سنتی در حال محو شدن هستند، به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین شرکت گوشی‌ساز چینی قصد دارد تا بازار سوییچ‌های دیجیتالی را هم به سلطه خود در بیاورد! همچنین در ابتدا کار باید اشاره کنیم که به گفته مدیر عامل شیائومی، لی جون، این کلید دیجیتال در گوشی‌های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو به صورت پیش فرض قرار دارد.

قابلیت‌های سوئیچ دیجیتالی شیائومی

سوئیچ دیجیتالی شیائومی به شما اجازه می‌دهد تا از راه دور و به صورت ریموت، خودرو خود را روشن کنید و همچنین نیازی به توضیح نیست که به وسیله این گجت می‌توانید درب خودرو را بسته یا باز کنید. به علاوه از آن جایی که صندلی‌‌ و آینه‌های مموری دار هم مثل ویروس در حال تکثیر شدن هستند، احتمالا کلید ماشین دیجیتال شیائومی علاوه بر استارت خودرو، می‌تواند آینه‌ها و صندلی‌ها را هم به راحتی تنظیم کند. این قابلیت‌ها در کلید دیجیتال خودرو آنر وجود داشت و احتمالا شیائومی هم آن‌ها را به محصول جدید خود بیاورد.

سوئیچ دیجیتالی شیائومی با همکاری BMW معرفی شد

همچنین سیستم تهویه مطبوع هم در برخی از خودروهای پرچمدار، به صورت ریموتی تنظیم می‌شود و با فشار یک دکمه، می‌توانید در سرمای زمستان یا گرمای تابستان، کابین خودرو را با سلیقه و نیاز خود هماهنگ کنید. همچنین اگر گوشی شما گم یا دزدیده شود، به راحتی می‌توانید سوئیچ دیجیتال شیائومی را از راه دور غیر فعال کنید. یکی دیگر از کاربردهای هیجان انگیز که احتمالا در سوئیچ Xiaomi Digital Car Key قرار دارد، به قابلیت «گرم کردن باتری‌ها از راه دور» مربوط می‌شود. بد نیست بدانید که باتری‌های خودروهای برقی در هوای سرد زمستان، عملکرد ایده آلی ندارند و برای اینکه به درستی عمل کنند، باید در دمای ۲۰ تا ۲۲ درجه سانتی گراد قرار بگیرند.

حالا اگر شما قصد داشته باشید که در روزهای سرد زمستانی با خودرو برقی خود به سر کار بروید، باید چند دقیقه‌ای زودتر آماده شوید تا علاوه بر گرم کردن کابین، پکیج‌ باتری‌ها را هم گرم کنید. کلید خودرو دیجیتال شیائومی احتمالا به شما این امکان را می‌دهد تا از راه دور، حتی باتری‌ها را هم گرم کنید. البته اگر شیائومی قصد داشته باشد تا یک محصول فضایی را معرفی کند، باید به سراغ جدیدترین پتنت اپل برای کلید دیجیتال خودرو برود! طبق اطلاعات لو رفته از این پتنت، راننده‌های مست نمی‌توانند درب خودرو را باز کنند و به اجبار، باید تاکسی بگیرند.

در انتهای کار به سراغ تاریخ ورود به بازار و هزینه اشتراک سوئیچ دیجیتالی شیائومی می‌رویم که فعلا در مورد هیچ کدام از آن‌ها اخباری منتشر نشده است؛ اما از آن جایی که سوئیچ دیجیتالی هیوندای در حال حاضر در بازار وجود دارد و فوق العاده محبوب است، انتظار داریم که کلید ماشین دیجیتال شیائومی هم به زودی روانه مارکت شود.

سوئیچ دیجیتالی شیائومی با همکاری BMW معرفی شد

سوئیچ دیجیتالی شیائومی به مانند رقیب کره‌ای خود، با کیف پول گوگل والت و پلتفرم‌های مشابه دیگر هم هماهنگ است و اگر کلید دیجیتالی هیوندای را ملاک قرار دهیم، احتمالا دانلود و نصب کلید خودرو دیجیتال شیائومی رایگان خواهد بود. همچنین کلید خودرو شیائومی احتمالا با اکثر برندهای خودرو سازی جهان از جمله، کیا، هیوندای، بنز، بی ام و، تویوتا و … هماهنگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سوئیچ دیجیتالی شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید