0

سهم بایننس از بیت کوین از سهم کوین بیش پیشی گرفت

سهم بایننس از بیت کوین از سهم کوین بیش پیشی گرفت
بازدید 198


طبق گزارش منتشر شده توسط ویل کلمنته (Will Clemente)، تحلیلگر معروف رمزارزها، سهم بایننس از بیت کوین از کوین بیش پیشی گرفته است.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

ویل کلمنته، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، با استناد به داده‌های Glassnode اظهار نمود که بایننس در حال حاضر تعداد واحدهای بیت کوین (BTC) بیشتری نسبت به رقیب خود کوین بیس (coinbase) دارد.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

افزایش سهم بایننس از بیت کوین

داده‌ها نشان می‌دهد که دارایی‌های بیت کوین بایننس در حال حاضر از مرز 600 هزار واحد عبور کرده است و دارایی‌های بیت کوین صرافی کوین بیس زیر این سطح قرار دارد. کوین بیس برای مدت طولانی بزرگترین ذخایر بیت کوین در میان صرافی‌های رمزنگاری شده را در اختیار داشت. در یک مقطع زمانی، صرافی Coinbase بیش از 800 هزار واحد بیت کوین را نگه‌داری می‌کرد.

با افزایش رقابت در فضای کریپتوکارنسی، دارایی BTC صرافی کوین بیس کاهش پیدا کرده است. در تاریخ 18 جولای، کوین بیس با بیش از 600 هزار واحد بیت کوین بیشترین دارایی BTC را میان صرافی‌های ارزهای دیجیتال داشت.

سهم بایننس از بیت کوین از سهم کوین بیش پیشی گرفت

بایننس در آن زمان 500 هزار واحد بیت کوین در اختیار داشت. داده‌ها نشان می‌دهد که کوین بیش در هفت روز گذشته جریان خروجی 10888 واحدی را به نام خود ثبت نموده است و دقیقا در بازه زمانی مشابه 20 هزار واحد بیت کوین در زمانی مشابه به بایننس وارد شد. البته یکی از کارمندان coinbase با نام نیک دی بونتین (Nick de Bontin) داده‌های Glassnode را تکذیب کرده و در این زمینه گفته:

داده‌های گلسنود به احتمال زیاد کیف پول‌های گرم و آدرس‌های دارای برچسب را بررسی می‌کند.

به عقیده نیک اکثر دارایی‌های صرافی‌ها در کیف پول‌های سرد و آدرس‌های بدون برچسب ذخیره شده‌اند. در حال حاضر برخی از کاربران صرافی کوین بیس در سایت Reddit وحشت زده هستند. این کاربران با مشکلاتی نظیر عدم اتصال به سایت کوین بیس دست و پنجه نرم می‌کنند. پست نظرسنجی منتشر شده در Reddit نیز نشان داده است که کاربران زیادی از صرافی کوین بیس با مشکل اتصال درگیر هستند. به گفته این افراد، وبسایت و نرم‌افزار تلفن همراه کوین بیس نیز از دسترس خارج شده است.

یکی دیگر از کاربران کوین بیس از مشکل برداشت وجه در این صرافی گله داشت. کارمندان کوین بیس در پاسخ اعلام کردند که از مشکلات آگاه هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرایط را به حالت عادی باز خواهند گرداند. در حال حاضر عموم پیش‌بینی‌ها مبنی بر این است که این مشکل ناشی از “ورشکستگی” صرافی کوین بیس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره میزان سهم بایننس از بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptoslate

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید