0

سنسور دوربین گلکسی S25 لو رفت؛ دیگر خبری از GN3 نیست!

سنسور دوربین گلکسی S25 لو رفت؛ دیگر خبری از GN3 نیست!
بازدید 36

[ad_1]

گزارش‌ها حاکی از این است که سامسونگ از سنسور GN3 در سری Galaxy S25 خود استفاده نمی‌کند و سنسور دوربین گلکسی S25 سونی خواهد بود.

هر چند سامسونگ هنوز به طور رسمی تاریخ رونمایی مجموعه Galaxy S24 را اعلام نکرده ولی احتمالا تا معرفی آن زمان زیادی باقی نمانده است. به تازگی، گوشی گلکسی S24 تاییدیه امنیتی دریافت کرده است. با این حال، شایعات درباره جانشین این گوشی، یعنی گوشی‌های Galaxy S25 نیز منتشر می‌شود. طبق آخرین اخبار تکنولوژی، احتمالا در گلکسی S25، سنسور سونی جایگزین سنسور GN3 شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمالا سنسور دوربین گلکسی S25 سونی باشد

احتمالا در سری گلکسی ‌S25 از سنسور دوربین Samsung GN3 صرف نظر شده و به جای آن از سنسور تصویر سونی استفاده شود. طبق اطلاعاتی که توسط افشاگری با نام کاربری Revengus در X/Twitter منتشر شده، سامسونگ قصد دارد برای گوشی‌های Galaxy S25 و S25+ از سنسور تصویر سونی به جای سنسور Samsung GN3 استفاده کند.

سنسور ISOCELL GN3 در سه سال گذشته در مجموعه‌ای از گوشی‌های سامسونگ از جمله گلکسی فولد 4 و 5، گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس، و همچنین گلکسی S23 و S23+ استفاده شده است. این سنسور دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8، پیکسل‌های 1.0 میکرونی و پشتیبانی از فاز تشخیص خودکار دو پیکسل (Dual Pixel PDAF) و OIS است.

سنسور دوربین گلکسی S25 لو رفت؛ دیگر خبری از GN3 نیست!

اما این احتمال وجود دارد که این تغییر از گوشی‌های Galaxy S25 به بعد رخ دهد. این را می‌توان موضوع مهمی برای سامسونگ دانست چرا که سنسور GN3 تاکنون به عنوان یک سنسور قابل اعتماد برای دستگاه‌های پرچم‌دار شرکت عمل کرده است. البته در حال حاضر این فقط شایعه است و هیچ تضمینی نیست که سامسونگ اقدام به این کار کند.

در همین حال، در Galaxy S24 و S24+، احتمالاً از همان سنسور Samsung GN3 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده شود. این سنسور توسط یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسل و یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسل تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره استفاده از سنسور تصویر سونی برای سنسور دوربین گلکسی S25 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید