0

سری Google Pixel 8 بهترین گوشی هوشمند در سال 2023 شناخته شد

سری Google Pixel 8 بهترین گوشی هوشمند در سال 2023 شناخته شد
بازدید 19

[ad_1]

گوگل در سال اخیر فعالیت موفقیت‌آمیزی در بازار گوشی‌های هوشمند داشت و از این رو جدیدترین گوشی این شرکت، سری Google Pixel 8 بهترین گوشی هوشمند در سال 2023 شناخته شد.

سری Google Pixel 8 در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024 عنوان “بهترین گوشی هوشمند” را به خود اختصاص داده است. این جایزه معتبر ویژگی‌های نوآورانه و عملکرد کلی چشمگیر تلفن را به رسمیت می‌شناسد. اما دقیقا چه چیزی پیکسل 8 را متمایز می‌کند؟ بیایید نگاهی دقیق تر به مشخصات کلیدی آن بیندازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گوشی هوشمند در سال 2023 ؛ خبری از اپل و سامسونگ نبود!

Pixel 8 زبان طراحی آشنای گوشی‌های قبلی پیکسل را حفظ کرده است، اما گوشه‌های کمی گرد و ردپایی کوچک‌تر دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.17 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز، حداکثر روشنایی 2000 نیت و پشتیبانی از HDR است. این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض است که هر دو قادر به گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های خیره کننده هستند. پیکسل 8 از تراشه Tensor G3 گوگل، 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی قدرت می‌گیرد. این گوشی دارای باتری 4485 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع است و میزبان جدیدترین نسخه سیستم‌عامل محبوب گوگل یعنی اندروید 14 است.

پیکسل 8 پرو دارای طراحی مدرن تری با صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO OLED بزرگتر است که وضوح بالاتر و روشناییبیشتری را در مقایسه با پیکسل 8 ارائه می‌دهد. همچنین دارای سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر است. Pixel 8 Pro از همان تراشه Tensor G3 استفاده می‌کند، اما با 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه (در ایالات متحده) ارائه می‌شود. باتری بزرگتر 5050 میلی آمپر ساعتی دارد، اما در مقایسه با برادر کوچکتر خود به سرعت شارژ سیمی و بی سیم کمی کندتر مجهز شده است.

هر دو گوشی دارای برخی ویژگی‌های کلیدی هستند، از جمله آخرین تراشه Tensor G3، وعده به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و وصله‌های امنیتی ۷ ساله و تراشه امنیتی Titan M2. واضح است که چرا آخرین پرچمداران گوگل تا این حد مورد تحسین قرار گرفته اند. در واقع، تغییرات زیاد نسبت به نسل‌های پیشین این گوشی یکی از عوامل موثر در بدست آوردن این عنوان بوده است.  اکنون، تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که ببینیم آیا گوگل می‌تواند این موفقیت را تکرار کند یا حتی از موفقیت خود در سری پیکسل 9 امسال فراتر رود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد معرفی شدن سری Google Pixel 8 به عنوان بهترین گوشی هوشمند در سال 2023 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید