0

سری گلکسی اس 23 و سایر پرچمداران قدیمی‌تر به‌روزرسانی 7 ساله نرم‌افزاری را دریافت نخواهند کرد

سری گلکسی اس 23 و سایر پرچمداران قدیمی‌تر به‌روزرسانی 7 ساله نرم‌افزاری را دریافت نخواهند کرد
بازدید 35


طبق اعلام سامسونگ، به‌روز‌رسانی 7 ساله نرم‌افزاری فقط برای سری گلکسی اس 24 بوده و پرچمداران قدیمی‌تر مانند سری گلکسی اس 23 را شامل نمی‌شود.

شایعات فاش کرده بودند که سری گلکسی اس 24 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که تا هفت سال نسخه‌های جدید اندروید، رابط کاربری One UI و به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد و این شرکت در رویداد Galaxy Unpacked آن را تأیید کرد. اما خبر بدی برای همه کسانی که گلکسی S23 یا دستگاه‌های قدیمی دیگر دارند، وجود دارد، زیرا سامسونگ می‌گوید سیاست به روز رسانی هفت ساله با سری گلکسی S24 شروع می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی 7 ساله نرم‌افزاری مختص سری گلکسی اس 24 است

این قضیه تعجبی ندارد. در حالی که گوگل توانست هفت سال به روز رسانی را برای آخرین تلفن‌های پیکسل خود و برخی از دستگاه‌های پیکسل موجود ارائه دهد، سامسونگ احتمالاً به دلیل تعداد گوشی‌هایی که در سال می‌فروشد، مایل به انجام همین کار نیست. سامسونگ همچنین بیشتر از گوگل به فروش سخت افزار وابسته است، که احتمالاً در تصمیم این شرکت برای دور نگه داشتن دستگاه‌های قدیمی از سیاست به روز رسانی جدید خود نقش داشته است.

Samsung Galaxy S24: Preorder, Price, Release Date, Features, Specs

آیا سامسونگ می‌تواند سیاست خود را در آینده تغییر دهد؟ ممکن است، اما در این مورد خیال‌بافی نخواهیم کرد. در حال حاضر، چهار نسل از ارتقاء سیستم عامل همچنان حداکثر تضمین برای هر کسی است که یک دستگاه گلکسی را که قبل از سال 2024 معرفی شده است، داشته باشد.

گلکسی S23، S23+، S23 Ultra، S23 FE، Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Tab S9 می‌توانند منتظر به‌روزرسانی One UI 6.1 در ماه‌های آینده باشند. One UI 6.1 دارای ویژگی‌های جدید شگفت‌انگیزی است؛ اما به خاطر داشته باشید که برخی از آن‌ها ممکن است در انحصار سری Galaxy S24 باقی بمانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سیاست جدید سامسونگ برای به‌روزرسانی 7 ساله نرم‌افزاری چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: sammobile

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید