0

سری پرچمداران شیائومی 15 به دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی مجهز هستند

سری پرچمداران شیائومی 15 به دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی مجهز هستند
بازدید 23

[ad_1]

شیائومی به تازگی گوشی پرچمدار خود با نام شیائومی 14 الترا را معرفی کرد. اما اکنون، یک فاش کننده‌ی جدید جزئیات بیشتری را درباره سری جدید پرچمداران شیائومی 15 منتشر کرده است. اطلاعات جدید به مشخصات دوربین و پردازنده اصلی اشاره دارند. این شرکت فناوری چینی احتمالاً در انتهای امسال سری پرچمداران شیائومی 15 را معرفی خواهد کرد. طبق اظهارات Digital Chat Station که یک فاش‌کننده حرفه‌ای محسوب می‌شود، این برند در حال حاضر با تمرکز بر روی حسگر‌های دوربین، در حال کار بر روی دستگاه‌های پرچمدار آینده‌اش است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات پرچمداران شیائومی 15

به نظر می‌رسد که این سری از گوشی‌های پرچمدار این شرکت جزء بهترین گوشی های شیائومی 2024 باشند چراکه قرار است با یک حسگر پریسکوپ 50 مگاپیکسلی جدید تجهیز شوند. فاش کننده همچنین اضافه کرده که شرکت حتی قصد دارد یک دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم بالا نیز برای این دستگاه آزمایش کند؛ بدین ترتیب احتمال دارد به زودی یکی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین  نیز وارد بازار شود.

سری پرچمداران شیائومی 15 به دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی مجهز هستند
Digital Chat Station ادعا می‌کند که مدل‌های شیائومی 15 با پردازنده SM8750 شرکت کوالکام تجهیز شده‌اند که احتمالاً نام مستعار برای پردازنده اسنپدراگون 8 جنریشن 4 است. شیائومی معمولا برندی است که اولین‌ها امتحان می‌کند. به نظر می‌رسد در استفاده از این تراشه نیز همین رویه را پیش گرفته و قرار است در سری شیائومی 15 از این تراشه استفاده کند.

اطلاعاتی که قبلا منتشر شده‌ بودند به این اشاره داشتند که شیائومی 15 دارای صفحه نمایش صاف 6.36 اینچی خواهد بود. انتظار می‌رود که این سری دارای یک اسکنر اثرانگشت در صفحه نمایش باشد؛ ناگفته نماند که این اطلاعات هنوز به تائید رسمی شرکت شیائومی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید