0

سری شیائومی 13 با بدنه‌ سرامیکی عرضه می‌شود

سری شیائومی 13 با بدنه‌ سرامیکی عرضه می‌شود
بازدید 178


گرچه هنوز برای صحبت درباره مشخصات سری شیائومی 13 زود است، اما یک منبع موثق می‌گوید که سری شیائومی 13 با بدنه‌ سرامیکی عرضه می‌شود.

شیائومی اخیرا از پرچمداران سری شیائومی 12S با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 رونمایی کرد. در شرایطی که انتظار می‌رود تا پایان سال میلادی جاری، شیائومی محصولات دیگری را رونمایی کند، حالا شایعاتی درباره نسل بعدی پرچمداران شیائومی منتشر شده است.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های 2022

سری شیائومی 13 با بدنه‌ سرامیکی

افشاگر معروف Digital Chat Station اخیرا گزارش داده که سری گوشی های شیائومی 13 با بدنه ای سرامیکی ساخت شرکت BYD عرضه خواهند شد. البته این افشاگر به این نکته اشاره کرده که این تنها مدل اولیه است و باید صبر کرد و دید که آیا واقعا شرکت چینی پرچمداران جدید خود را با بدنه سرامیکی عرضه می‌کند یا خیر.

این اشاره خاص افشاگر از آنجایی آب می‌خورد که شایعات و انتظارات حاکی از عرضه شیائومی 12 اس اولترا با بدنه‌ای سرامیکی بود، اما نهایتا و در زمان رونمایی گوشی مشخص شد که شیائومی از این تصمیم منصرف شده است.

سری شیائومی 13 با بدنه‌ سرامیکی عرضه می‌شود

البته شیائومی برخی از پرچمداران رده بالای خود مانند می میکس 4 یا میکس فولد را پیش از این با بدنه سرامیکی عرضه کرده است و طبیعتا مدل مستحکم و سبک سرامیک، در صورتی که در شیائومی 13 استفاده شود جذابیت زیادی خواهد داشت.

گوشی های شیائومی 13 احتمالا در اواخر نوامبر سال جاری رونمایی می‌شوند و بنابر گزارش‌های قبلی، با پردازنده‌ای با اسم رمز SM8550، که ممکن است اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد، عرضه می‌شوند. شیائومی احتمالا این سری را در دو مدل استاندارد و پرو رونمایی می‌کند که در حال حاضر به ترتیب با اسم رمز Nuwa و Fuxi شناخته می‌شوند.

البته در حال حاضر برای صحبت درباره شیائومی 13 کمی زود است، پس توصیه می‌کنیم اخبار فعلی را خیلی جدی نگیرید، طبیعتا در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها فاش خواهد شد.

شرکت چینی چندی پیش پیش از سری شیائومی 12S، شامل شیائومی 12 اس، شیائومی 12 اس پرو و البته شیائومی 12 اس اولترا رونمایی کرد. این شرکت همچنین در رویداد رونمایی از این محصولات، نسخه مجهز به دایمنسیتی 9000 شیائومی 12 پرو را نیز معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه سری شیائومی 13 با بدنه سرامیکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید