0

سری جدید ویوو X Fold3 و X Fold3 Pro در سه ماه اول سال عرضه خواهند شد

سری جدید ویوو X Fold3 و X Fold3 Pro در سه ماه اول سال عرضه خواهند شد
بازدید 18

[ad_1]

اطلاعات جدیدی از زمان عرضه سری جدید ویوو فاش شده است. X Fold3 و X Fold3 Pro در سه ماه اول سال 2024 با قابلیت‌های جدید‌ عرضه خواهند شد.

انتظار می‌رود که vivo تا پایان سه‌ماهه اول سال 2024 ، دو دستگاه تاشو کتابی شکل ارائه دهد. طبق گفته Digital Chat Station، وجود هر دو دستگاه X Fold3 و X Fold3 Pro  توسط مقامات چینی تأیید شده‌ است.

بیشتر بخوانید: رندرهای سه بعدی Google Pixel Fold 2 منتشر شد

افشاگری ادعا کرده گوشی‌های جدید ویو قابلیت‌های پیشرفته‌تری از جمله وضوح صفحه نمایش بیشتر، باتری بزرگتر، سنسورهای 50 مگاپیکسلی برای همه دوربین‌ها و بدنه سبک، نسبت به X Fold2 خواهند داشت.

داشتن یک نوع قدرتمندتر از یک گوشی هوشمند تاکتیکی است که به طور گسترده در صحنه گوشی‌های هوشمند سنتی استفاده می‌شود، اما در دنیای گوشی‌های تاشو به ندرت اتفاق می‌افتد. پوستر منتشر شده نشان می‌دهد که X Fold3 Pro دارای لنز پریسکوپ برای دوربین تله فوتو، شارژ بی سیم 50 واتی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

البته دو ویژگی اخیر جدید نیستند آنها در X Fold و X Fold2 نیز وجود داشتند. به نظر می رسد که vivo قصد دارد برخی از ویژگی ها را در حذف کرده X Fold3 و آن را با قیمت کمتر ارائه دهد.

به هر حال X Fold3 Pro جانشین واقعی X Fold2 خواهد بود. از یک طرف، داشتن گزینه‌های مختلف برای مصرف‌کنندگان خوب است. اما از سوی دیگر، اگر vivo تصمیم بگیرد که تاشوهای خود را فقط در چین عرضه کند این قابلیت‌ها اهمیت چندانی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی سری جدید ویوو X Fold3 و X Fold3 Pro چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید