0

سرویس اشتراکی مرسدس بنز برای فعالسازی قابلیت‌های خودروهای برقی معرفی شد

سرویس اشتراکی مرسدس بنز برای فعالسازی قابلیت‌های خودروهای برقی معرفی شد
بازدید 127


سرویس اشتراکی مرسدس بنز با پرداخت هزینه‌ی سالانه 1200 دلاری برای فعالسازی شتاب و گشتاور بیشتر در خودروی الکتریکی ارائه می‌شود.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

دریافت هزینه بیشتر برای ارائه دسترسی به قابلیت‌های بیشتر، تنها مختص به مرسدس بنز نیست. تسلا نیز در مورد خودروهای الکترونیکی خود این سیاست را پیش می‌گیرد. طبق اخبار، سرویس اشتراکی مرسدس بنز برای فعالسازی قابلیت‌های خودروهای برقی مانند گشتاور و شتاب بیشتر معرفی شد.

این سرویس اشتراکی در ازای دریافت سالانه 1200 دلا برای مشتریان در دسترس است و طیق ادعای مرسدس بنز، سرویس عملکرد EQE و EQS را در انواع سواری‌ و شاسی‌بلندهای استاندارد این برند بهبود خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید: چیپ‌های خودروهای تسلا را هم TSMC می‌سازد؛ سامسونگ بازهم قافیه را باخت!

سرویس اشتراکی مرسدس بنز با پرداخت سالانه 1200 دلار

صاحبان خودروی الکتریکی این برند می‌توانند برای دریافت ویژگی‌های مذکور، هزینه‌ای به‌طور سالانه پرداخت کنند. با خرید این اشتراک خروجی موتور و گشتاور افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه‌ی این تغییرات نیز زمان شتاب صفر تا صد کیلومتر بهبود پیدا می‌کند.

سرویس اشتراکی مرسدس بنز

کمپانی مرسدس بنز همچنین اعلام کرد که سرویس افزایش سرعت، تغییری است که از طریق نرم‌افزار صورت می‌گیرد. در واقع خودروی شما از قبل امکان استفاده از چنین قابلیتی را داشته است اما با پرداخت 1200 دلار سالانه، سرویس اشتراکی مرسدس بنز فعال می‌شود.

پیش‌تر نیز این مساله در شرکت‌های دیگری مثل BMW دیده شده است. BMV در ازای اشتراک ماهانه 18 دلار، قابلیت صندلی‌های گرم‌شونده‌ را ارائه داد. از جایی که این نوع خودروها با قیمت پایه‌ی بیشتر نسبت به خودروهای معمولی عرضه می‌شوند، به نظر می‌رسد فعالسازی قابلیت‌ها در ازای پرداخت هزینه کار درستی نباشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرویس اشتراکی مرسدس بنز چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید